donderdag 23 juli 2015

Vakantierooster

Zomervakantie 2014

Hoi allemaal! Sinds woensdag 15 juli heb ik officieel zomervakantie en nu ik weer wat meer tijd heb om te schrijven en ook echt op vakantie ga vind ik dat er iets meer regelmatig mag komen in de artikelen. Ik ben dinsdag op vakantie gegaan (er is gewoon iemand thuis, vandaar dat ik dit vertel) en dus heb ik een aantal artikelen vooruit geschreven. Aangezien er best veel mensen op vakantie zijn en dus waarschijnlijk met andere dingen bezig zijn, heb ik besloten om om de drie dagen een artikel te plaatsen.


Onderstaande data een artikel online om 06.30 uur:

26 juli
29 juli
1 augustus
4 augustus
7 augustus
10 augustus
13 augustus
16 augustus

13 Augustus ben ik waarschijnlijk wel weer terug, maar ik heb tot 16 augustus geschreven. Daarna kijk ik wel hoe het rooster wordt. Op de camping waar ik heen ga is wifi aanwezig, dus als ik tijd en zin heb, dan zal ik af en toe een artikel schrijven met foto's om jullie op de hoogte te houden.

Hele fijne vakantie en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.