zondag 26 juli 2015

L'oréal Elvive Luminizer Gloss Spray


Glanzend haar is iets waar ik niet mee gezegend ben, maar wel heel mooi vind. Glans shampoos en conditioners had ik al vaak gezien, maar een speciale spray voor glanzend haar was nieuw voor mij. Toen Elvive met een gloss spray kwam, was mijn interesse direct gewekt.


De Luminzer Gloss Spray wordt direct opgenomen en zorgt voor een glanzende finish, voor gezond en glanzend haar. De spray werkt als een 'top coat' voor schitterend glanzend dat ook nog eens lekker ruikt.

Spray op 20 cm afstand op droog of handdoekdroog haar. Je kunt de spray op meerdere manieren gebruieken:
1. Gebruik de spray voor het borstelen ter bescherming van de haarvezel en om de glans te stimuleren.
2. Gebruik het als finishing touch en ervaar een intense glans, zonder dat het haar vet wordt of verzwaart.

Manier 1 kan ik iets moeilijker testen omdat ik mijn haar alleen borstel na het wassen, maar als finishing touch kan natuurlijk altijd.


De spray zit in een flacon van glans met een spray kop, er zit 100 ml in. Het glas voelt luxe aan, maar is daarbij wel wat zwaarder en dus minder handig voor op vakantie.


Tot nu toe heb ik het gebruikt direct na het wassen in combinatie met een haarcrème en soms tussen de wasbeurten door. Naast de glans die het mijn geeft, ruikt het ook ontzettend lekker. Zelfs als deze spray mijn haar niet zou laten glanzen, dan zou ik het alsnog willen gebruiken vanwege de geur.

Misschien verwacht je dat dit product je haar snel vet zou maken, maar dat is absoluut niet het geval. Ik merk dat ik mijn dikke haar vrij veel product nodig heb, dus vet zal het niet snel worden.


Voor en na foto's waren in dit artikel wellicht handig geweest, maar de glans kreeg ik niet goed vastgelegd op beeld. Nou is het natuurlijk niet zo dat dof haar ineens enorm gaat glanzen, maar verschil is er zeker.


Eerlijk, 10 euro is misschien aan de dure kant, maar dat neemt niet weg dat ik het echt een fijn product vind. Door deze spray is er zeker een glans te zien en ruikt je haar ook nog eens lekker. Het doet me een beetje denken aan een luxe haarsalon. 

L'oréal Elvive Luminizer Gloss Spray is te koop bij de drogist voor €9,99.
Iets om te onthouden: er zijn regelmatig acties bij Kruidvat en Etos waarbij je flinke korting kunt krijgen. Zo heb ik dit product weten te scoren voor €4,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.