vrijdag 17 juli 2015

Tip: Zomer SALE The Body Shop 2015 + new in


De jaarlijkse zomer sale bij The Body Shop is weer van start gegaan. Vandaag deel ik wat er zoal in de sale is, noem ik mijn favorieten en aanraders en laat ik zien welk product ik heb gekocht.


Net zoals ieder jaar zijn er verschillende categorieën in de sale. Special editions, laatste kans, make-up, XL verpakkingen, seasonals en cadeausets.

Special editions

De special editions zijn op dit moment verkrijgbaar met 50% korting. Brazil Nut, Chocomania, Early Harvest Raspberry, Blueberry, Sweet Lemon, Passion Fruit, Papaya en Vineyard Peach, 


Ik zelf heb een Sweet Lemon douchegel en een handzeepje. Hele lekkere frisse, citrus geur en heerlijk om op vakantie te gebruiken.



Ook heb de Vineyard Peach douchegel ooit gehad en opgemaakt en heb ik nu nog steeds de Vineyard Peach eau de toilette. Hele lekkere perzik geur.

Laatste kans

In de categorie laatste kans heb ik dit jaar iets gekocht. Ik kocht namelijk een bodybutter uit de Smoky Poppy lijn. Normaal gesproken kosten deze boter €16,00 per stuk, maar ik kocht hem voor €8,00.




Ook zijn er verschillende white musk geuren verkrijgbaar en ook die vind ik erg lekker ruiken.

Make-up

Met make-up van The Body Shop heb ik naast een bronzer eigenlijk geen ervaring. Lipstick, mascara, foundation, oogschaduw, eyeliner, bronzing producten en lipgloss. Eerlijk gezegd vind ik dat er niet heel interessant uitzien, maar wellicht ziet er iets voor jou bij met 50% korting.


XL verpakkingen

XL verpakkingen met 50% korting. Bodybutter (400 ml), douchegel (750 ml) of scrub in de geuren Strawberry, Pink Grapefruit, Satsuma, Mango, Coconut, Honeymania, Shea, Olive en Moringa.


Ik heb zelf nooit een XL verpakking gehad, omdat ik dat simpelweg niet op zou kunnen maken. Wel heb ik mini bodybutters en bodyscrub in de dezelfde geuren: Shea en Moringa.

Seasonals

Seasonals zijn te producten uit de kerstcollectie in de geuren Vanilla Brülée en Frosted Cranberry.

Cadeausets

En dan als laatste de cadeausets. Smoky Poppy giftsets, Candy Kisses met lipbutters, white musk eau de toilettes en Atlas Mountain Rose. 


Van de lipbutters ben ik persoonlijk een erg grote fan. Ik heb ze in geuren mango, shea, honeymania en coconut. Stuk voor stuk favorieten.

Natuurlijk zal het aanbod per winkel verschillen, maar dit is wat ik zoal heb gezien. Misschien dat je zelf ook een kijkje kunt  gaan nemen, want 50% korting is zeker niet mis. Ik heb me in weten te houden door dit jaar alleen The Body Shop Smoky Poppy bodybutter te kopen, de rest van de producten in dit artikel had ik al.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.