dinsdag 14 juli 2015

Herbal Essences droogshampoo party re-fresh


Het gebruiken van droogshampoo zat een tijdje geleden helemaal in mijn systeem maar toen de bus opraakte, kocht ik geen nieuwe. De afgelopen tijd had ik weer last van wat sneller vet wordend haar en dus leek het me een goed idee om weer een nieuwe droogshampoo te kopen. En met succes, want ik ben verrast door de Herbal Essences Dry Shampoo lily fragrance.



Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat je niet weet wat droogshampoo is, maar toch even een korte uitleg. Op het moment dat je geen tijd of zin hebt om je haar te wassen, kun je aan de slag met droogshampoo. Het vervangt je wasbeurt niet, maar je kan het wel één of meerdere dagen uitstellen. Daarnaast is je haar heel vaak wassen helemaal niet zo heel goed goed, omdat je dan steeds je natuurlijke oliën uit je haar wast. Droogschampoo is dan een tijdelijke oplossing. 


De verpakking vind ik echt heel erg mooi: vrolijk, speels en zomers. De lelie op de voorkant maakt ook gelijk de geur duidelijk, het heeft niet voor niets de naam 'lily fragrance'. 



Sommige droogshampoos laten (ja, zelf op mijn blonde haar) een witte waas achter. Deze doet dat niet bij mij. Ik durf niet te zeggen of dat anders zal zijn op donkerder haar, maar voor de blondines onder ons is dat sowieso goed nieuws.


Het is een limited edition die fris en zoet ruikt, maar niet zoals wc verfrisser ofzo. Het maakt mijn haar weer minder vet, iets meer volume en je haar ruikt daarna weer lekker fris. 


Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Deze droogshampoo doet alles wat een droogshampoo moet doen en dus ben ik heel tevreden. Daarnaast kost het ook niet heel veel, dus dat is ook een pluspuntje.

Herbal Essences droogshampoo is te koop bij de drogist voor €2,99 (180 ml).

1 opmerking:

  1. De geur vind ik echt heerlijk van deze droogshampoo, maar na een weekje werd die bij mij helemaal vloeibaar. Echt onmogelijk om te gebruiken! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.