maandag 22 juni 2015

Catrice Kaviar Gauche Blurring Powder Pearls



De nieuwste limited edition Kaviar Gauche ligt eindelijk in de winkels en wat mij betreft is het er een om enthousiast van te worden. Omdat ik inmiddels al aardig wat producten heb, besloot ik om alleen de Blurring Powder Pearls mee te nemen.


Foto van mijn Instagram
Als je me op Instagram volgt dan had je al kunnen zien dat ik hem kocht.

Foto van mijn Instagram

Dit is het doosje. De deksel clean, strak wit met gouden letters en het onderste deel van doorzichtig plastic. 


Er is maar één kleur en dat is C01 Sweet Secret. Volgens Catrice moet je dit met een grote kwast aanbrengen en zal je teint mooi egaal worden. De lichtreflecterende pigmenten zorgen voor een mooie teint met een heldere gloed. 

Heel eerlijk gezegd zou ik dit eerder de naam highlighter geven en niet over je hele gezicht gebruiken. Maar goed, we gaan het testen.





Swatch op mijn arm. Ik zou dit nog steeds een highlighter noemen want er zit toch wel erg veel glans in.

Ik heb het ook op mijn gezicht geprobeerd, maar ik vind het heel apart om glans aan te brengen over je gehele gezicht. Ik vond het mooier dan verwacht, maar ik denk toch dat ik liever alleen op mijn wangen gebruik. Glans op je voorhoofd, neus en kaak aanbrengen blijft gek.


Volgens Catrice bevat deze poeder verschillende kleuren pareltjes. Ik zie een heel klein beetje kleurverschil, maar ze liggen allemaal erg dicht bij elkaar.




Dat ik het product niet gebruik voor waarvoor het bedoeld is, betekent niet dat het geen goed product is. Laat ik voorop stellen dat ik het er fantastisch uit vind zien en daarnaast vind ik het ook een hele mooie highlighter. Misschien dat het zelfs een kwestie van wennen is en dat ik het binnenkort over mijn hele gezicht gebruik, wie weet.

Catrice Kaviar Gauche limited edition is vanaf half juni t/m juli verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,59.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou hem ook alleen maar als highlighter gebruiken, hij is inderdaad erg shimmery! Wel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.