woensdag 3 juni 2015

Update & wishlist


Je hoeft maar te kijken naar de datum van het vorige artikel en je ziet dat ik de laatste tijd weinig tijd had. Weinig tijd, minder zin, geen inspiratie. Ik zit in de laatste periode van school en ik wil dat zo goed mogelijk afronden. Over naar atheneum 5 ga ik sowieso wel, maar ik merk wel dat ik een beetje inzak. Ik heb niet meer zoveel zin en verlang gewoon heel erg naar de vakantie. Helaas voor nu woon ik in regio zuid en heb ik dus als allerlaatste van Nederland vakantie. Als de vakantie dan eindelijk is begonnen (dat lijkt nog eindeloos ver weg, maar goed) ga ik in de eerste week op dinsdag 21 juli op vakantie. Er is dan wel iemand thuis, dus vandaar dat ik dit gewoon vertel. Ook dit jaar ga ik weer met Alannah mee op vakantie. Waarschijnlijk zal ik daar later nog wel meer over delen. Voor nu wel weer even genoeg gekletst. Ik ga verder met leren voor mijn Nederlands proefwerk en jullie kunnen mijn kleine wishlist nog even bekijken :). Klik verder voor alle items.

1. Loavies €29,95
2. H&M €19,99 (nu €13,99)
3. Loavies €29,95
4. H&M €6,99 (stiekem heb ik deze rosé gouden bril al gekocht)
5. Loavies €19,95
6. H&M €7,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.