donderdag 20 november 2014

The Body Shop Wild Argan Oil Hand Cream


Ik merk dat sommige delen van mijn lichaam steeds droger worden. Ellebogen, onderbenen, mijn haar, maar handen kunnen natuurlijk ook droog worden. Gelukkig heeft TBS een heleboel verschillende hand creams en ik heb er daar een van gekocht én getest.


Of nou ja, gekocht? Ik betaalde er maar €0,50 voor. Omdat ik een 'Love Your Body-kaart' heb kreeg ik voor mijn verjaardag €5,00 cadeau. Ik ben 22 november jarig en zo kon ik dus de hele maand november één keer iets uitzoeken. De hand cream kost normaal €5,50 , vandaar dat ik dus maar 50 cent betaalde.



De tube vind ik heel leuk. Niet heel standaard en lekker klein. Handcrème is gewoon handig om zo in je tas te kunnen mikken en deze neemt bijna geen ruimte in beslag, er zit maar 30 ml in.




Voordat ik ga zeggen hoe deze handcrème bevalt, wil ik er wel bij zeggen dat ik niet echt droge handen heb. Alles aan mijn lichaam is zo'n beetje droog, behalve mijn handen. Dat is ook de reden dat ik zelden handcrème gebruik. Hooguit voor mijn nagels.



Gelukkig hoef je handcrème natuurlijk niet alleen voor je handen te gebruiken. Want zoals ik al zei, je kan het ook gebruiken voor je nagels of andere droge plekjes op je lichaam.


De substantie vind ik heel fijn. Echt totaal niet plakkerig, trekt vrij snel in, maar laat wel een lekker laagje achter. De subtiele argan geur blijft ook best een tijdje hangen dus dat is super lekker.



Ik was serieus zeer verrast over Wild Argan Oil Hand Cream. Ik ga hem lekker gebruiken voor mijn ellebogen en knieën want daarvoor vind ik hem heel prettig.

Wild Argan Oil Hand Cream is te koop bij The Body Shop voor €5,50 per stuk (30 ml).

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de verpakking alleen al super mooi, klinkt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn review! Dit product kende ik nog niet van TBS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me fijne handcrème! Ook extra leuk dat je hem voor zo weinig geld kon krijgen^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel goed! De Wild Argan lijn ruikt ook heel lekker dus ik ga zeker eens kijken naar deze handcreme.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wow klinkt echt wel heel goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op deze lijn van The Body Shop! De handcrème heb ik nog niet omdat ik er nog een aantal moet opwerken, maar deze staat zeker nog op mijn verlanglijstje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.