zondag 26 januari 2014

Mini shoplog - Pink


 
Soms heb ik van die dagen dat ik even wil 'kijken' in de Etos (of welke winkel dan ook). Zaterdag had ik zo'n dag, meestal weet ik mezelf wel te bedwingen maar deze koopjes kon ik niet laten liggen.
 

Mocht je mijn lipbalsem stash hebben gezien dan heb je gelezen dat ik Baby Lips van Maybelline erbij wilde hebben. Ze zijn normaal gesproken €3,50, en dat vind ik een prima prijs. Ondanks dat, wilde ik ze toch graag met korting kopen, want als je ze alle vijf wilt, zit je toch al op 17,50. Op dit moment kun je ze bij de Etos voor 1 euro minder kopen en dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ik nam de roze mee voor €2,50. Nu mis ik alleen nog de groene, die hadden ze helaas niet meer, maar die komt er ook nog wel.
 
Ook kocht ik nog een Essie nagellakje, wederom met korting. Normaal gesproken kosten Essie lakjes rond de €10,00, maar nu waren een aantal kleuren te koop met 50% korting. Ik ben dol op Essie en op zo'n moment kan ik me dan natuurlijk niet inhouden. 'Boom Boom Room' is een prachtige kleur, hier komt ook nog een review over.
  
 
En dat was het :). Het zijn maar twee dingetjes maar ik vond het toch wel leuk om jullie even te informeren over deze lekkere roze producten met korting. Neem zeker een kijkje bij Etos, want Essie lakjes voor €5,00 noem ik niet duur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.