zondag 26 januari 2014

Mijn lipbalsem stash - januari '14


Vorige week zag op de site van Isabella een lipbalsem stash. Ik vond dit erg leuk om te lezen en dus vond ik het wel een goed idee om dit zelf ook te doen. Dit is niet alles, want hier en daar zullen er wel een aantal door het huis slingeren en daarnaast heb ik de glossy lipbalsems maar weg gelaten. De glossy varianten vond ik iets meer bij de lipglossjes passen (misschien daar ook ooit een stashartikel van?) en glossy balsems verzorgen ook niet heel goed. Goed, laten we beginnen!
Allereerst heb ik 4 verschillende Labello's. Dit zijn denk ik wel mijn oudste lipbalms. Ik heb er al heel veel opgemaakt en steeds weer bijgekocht. Labello's vind ik erg fijn en ze vervelen nooit.
Labello Fruity Shine Cherry: Rode balsem met glitters, ruikt heerlijk naar kersen.
Labello Fruity Shine Guave: Lichtroze lipbalm met gouden glittertjes, hele frisse, zoete geur.
Labello Pure & Nature Munt & Mineral: Transparante stick, ruikt fris naar munt.
Labello Repair & Beauty: Licht roze kleur met een witte kern, ruikt naar munt met een zoete twist.

(De prijs van Labello's ligt rond de €3,00.)
 
Lip butters van de bodyshop vind ik erg fijn. Ik ben niet zo'n fan van lipbalsems in potjes, maar deze smeren wel echt lekker. Daarnaast hebben ze ontzettend lekkere geurtjes en vind ik de verpakkingen om op te eten, heel erg cute!
 
TBS lip butter Mango: ruikt lekker zoet meisjesachtig naar Mango
TBS lip butter Cocos: een warme kokosgeur
TBS lip butter Shea: een subtiele milde geur
 
(De prijs van The Body Shop lipbutters ligt rond de €5,00.)
 
De grote, blauwe Nivea pot kennen we allemaal wel maar wist je ook dat Nivea lip butters heeft? Ik heb er twee en ze zijn allebei erg lekker.
 
Nivea lip butter Raspberry Rosé: Licht roze kleurtje zonder glitters - ruikt mild naar frambozen.
Nivea lip butter Original: Transparante kleur en geur. Ruikt naar niks maar is daarom voor elke gelegenheid geschikt, ook voor mannen. 

(De prijs van Nivea lip butters ligt rond de €3,00.)
 
De lipbalsems die het meest bijzonder zijn uit mijn stash zijn toch wel de Balmi's. Ze zijn heel handig in gebruik en zijn heel erg lekker zacht. Ik heb er drie en dat wil toch wel zeggen dat ik ze erg fijn vind.
 
Balmi framboos: vierkante balsem, ruikt heel erg zoet en vrij heftig naar framboos.
Balmi zwarte bes: je moet hier echt van houden, een hele sterke zwarte bessen geur.
Balmi kokos: typische kokosgeur.

(De prijs van Balmi's ligt rond de €5,00.)
Maybelline babylips, op dit moment kun je deze denk ik wil tot mijn favoriete bestempelen. Ik heb er drie, maar als er een keer een aanbieding is wil ik de andere er ook nog bijkopen (de roze heb ik gisteren gekocht, mét korting.). Ze zijn echt heel erg leuk en smeren snel en lekker.
 
Maybelline Baby Lips Hydrate: frisse geur met citroen en basilicum.
Maybelline Baby Lips Cherry me: rood kleurtje met kersengeur.
Maybelline Baby Lips Repair: kers- en amandelgeur, mijn favoriet.

De prijs van Baby Lips ligt rond de €3,50.
 
Dan twee getinte lipbalsems. Namelijk de Applelicious glossy lipbalms van NYC. Ze zijn super leuk want er zit een verzorgende kern in de vorm van een appel in, nice!
NYC Applelicious Glossy Lipbalms: ruiken naar appel en hebben allemaal een subtiel kleurtje.
 
De prijs van NYC Applelicious ligt rond de €3,00.
 
 
En dan als allerlaatste nog drie random lippenbalsems. Alle drie geven ze een subtiel kleurtje aan je lippen.
Yves Rocher Framboos: ruikt heel erg sterk en warm naar framboos. Geeft een hintje rood aan je lippen.
TBS Cranberry Joy Lip Balm: ruikt ontzettend sterk naar iets wat ik niet kan plaatsen (cranberry's?). Ik krijg er een beetje hoofdpijn van. Wel geeft het een mooie kleur rood aan je lippen.
Catrice Pure Shine Colour Lipbalm - 020 Rusty In Peace: een ontzettend mooie, bruine nude kleur. Mijn favoriet onder de getinte lipbalsems uit mijn stash.
 
De prijzen van deze lipbalsems liggen rond de €4,00.
 
 
Dat was het alweer, het zijn er misschien niet super veel maar voor een 15 jarige denk ik toch wel bovengemiddeld. Mijn twee favoriete van het moment zijn in ieder geval de lipbutter shea van TBS en de gele variant van de Babylips, (zie bovenstaande foto voor de rest van mijn favorieten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.