maandag 27 januari 2014

Tip: Air Wick geurkaars Vanille & Orchidées


 
In de afgelopen winterse (herfstige?) weken ben ik steeds meer gaan houden van geurkaarsen. Naast dat ik het er gewoon gezellig uit vind zien, vind ik het ook heerlijk om mijn kamer een geur te geven. Bij de Action kocht ik heel goedkoop een geurkaars van Airwick in de geur Vanille & Orchidées en ik ben verliefd :).
 

 
De Action verkoopt ontzettend veel lekkere (geur) kaarsen. De Airwick geurkaarsen zijn ook gewoon bij de Blokker bv. te koop, maar daar zijn ze wel een paar euro duurder. Als ik me niet vergis kostte deze kaars nog geen €1,50 en dan zit je toch wel bij de 'duurdere' kaarsen van de Action.
 
De geurkaars is ontzettend simpel vormgegeven, maar ik vind hem wel heel erg mooi. Het past in ieder interieur, en mocht je niet zo van crème wit houden dan zijn er ook nog een boel andere geuren en kleuren.

 
De geur is ontzettend lekker warm, maar niet té overheersend. Vanille is normaal gesproken absoluut niet mijn favoriete geur, maar Airwick heeft het echt goed gedaan. Het is subtiel, maar wel aanwezig en lekker meisjesachtig maar niet echt meisjesachtig. Wat mij betreft dé perfecte geur! Neem zeker eens een kijkje bij de Action, want mocht je niet van Vanille houden dan hebben ze ook nog een heleboel andere geuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.