woensdag 29 januari 2014

Essie nagellak - Boom Boom Room


Heb je mijn kleine roze shoplogje gezien dan weet je dat ik  heel erg enthousiast was over Boom Boom Room van Essie. Ik was nog op zoek naar een mooie, hysterische barbie roze kleur en ik heb hem gevonden. Essie is niet al te goedkoop maar met de 50% korting die ik erop kreeg vond ik het zeker te doen. Je hebt zeker waar voor je geld, ik merk echt verschil met echte budget nagellakjes.
 
 
 
Ik ben dol op de verpakkingen van Essie. Vierkant vind ik leuk en een witte dop oogt lekker clean. Vaak zien stickers er goedkoop uit, maar bij Essie vind ik het wel wat hebben. Ik vind het zelfs erg mooi en helemaal niet goedkoop. En dat mag wat mij betreft wel als je 10 euro kost.
 
Boom Boom Room lakt heerlijk door de perfecte structuur: niet te dik en niet de dun. Daarnaast helpt het kwastje ook goed mee. Hij is dik genoeg om heel je nagel in één keer te lakken, maar niet te lomp waardoor je je nagelriemen zou kunnen raken.
 
Ik vind Boom Boom Room een geweldige, bijna foute barbie roze kleur. De crème finish vind ik prachtig en de knalroze tint doet me onmiddellijk denken aan de zomer. Op dit moment voor in de winter is het eigenlijk niet de goeie kleur, maar ik draag hem lekker toch. Gewoon, omdat hij echt mooi is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.