woensdag 29 januari 2014

Beauty by Diede bestaat 1 jaar!

Bron: We Heart It

Goeiemorgen! Geloof het of niet maar vandaag bestaat de site al 1 jaar. Hoe bizar, het lijkt net alsnog ik gisteren ben begonnen. Toch is dit echter niet zo, 1 jaar geleden, dinsdag 29 januari 2013 begon ik met bloggen. Ik heb het weleens eerder verteld, maar ik was die dag ziek. Ik verveelde me enorm en dus dacht ik: laat ik gaan bloggen. Zo gezegd, zo gedaan en nu, een jaar later, ben ik er nog steeds mee bezig. En wie had dat gedacht, normaal gesproken gaan dingen mij snel vervelen, maar bloggen vind ik echt onwijs leuk om te doen.
 En hier zit ik dan, een jaar later, nog steeds regelmatig bezig met schrijven, foto's maken en dingetjes bedenken. Misschien wel grappig om te weten, heel veel mensen uit mijn omgeving weten helemaal niet dat ik dit doe. Een paar vriendinnen, mijn familie en wat random mensen die het per ongeluk te weten zijn te komen. Het is niet dat ik me er echt voor schaam, maar ik denk dat heel veel mensen het niet zullen begrijpen. Natuurlijk, ik weet dat ik het niet eeuwig geheim kan houden, maar voor nu vind ik het goed. Het komt vanzelf wel denk ik en als het niet komt vind ik het ook niet erg. Het gaat tenslotte om mij en niet wat andere er van vinden, maar goed.
In het afgelopen jaar zijn er  255 berichten online gekomen, ik heb er nog 3 gepland staan en daarnaast zijn er nog 8 artikelen die ik nooit online heb gezet. Op die 255 artikelen ben ik stiekem best trots. Naast dat ik blog ga ik natuurlijk iedere dag naar school én zelfs toen ik op zomervakantie was kwam er om de twee dagen een artikel online. Plannen is niet mijn sterkste punt en dus ben ik hier wel erg blij mee.
Don't you worry child. ♔ | via Tumblr

 Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor alle artikelen die jullie gelezen hebben en ik hoop dat jullie zeker nog vaker terug komen. Ik vind het voor nu nog erg leuk om te bloggen, dus voorlopig zijn jullie nog niet van mij af.

x Diede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.