vrijdag 31 januari 2014

Face Food Masque Avocado Oil & Walnut


 
Ik heb weleens eerder over Face Food maskers geschreven. Ze zijn lekker budgetproof, hebben best unieke samenstellingen en het werkt gewoon echt goed. Afgelopen weekend probeerde ik het Avocado Oil & Walnut Masque.
 
Als ik avocado op een verpakking zie staan dan word ik onmiddellijk blij. Avocado is ontzettend voedend en daarnaast, heb ik het idee dat het ook wel bij een onzuivere huid helpt. Dat is natuurlijk een top combinatie.
 
Voor 0,89 krijg je twee maskers. Je hoeft ze niet tegelijk te gebruiken want met een schaar zijn te makkelijk uit elkaar te halen. Dit is misschien ook wel een leuk idee om met een vriendin te gebruiken. Lekker voor een ouderwets maskermiddagje.
Het masker is heel apart. Ik heb in de winter best een droge huid en die voedt hij goed. Toch heb ik het idee dat hij eventuele puisjes wél uitdroogt. Het klinkt misschien een beetje raar, maar als je het bij de Etos tegenkomt, zou ik het zeker meenemen.
 
Face Food Masques zijn te koop bij Etos voor 0,89.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.