zondag 2 februari 2014

Mijn Catrice nagellak stash




Willemijn en Martine van www.livelifegorgeous.nl deden weer eens een stashflash en dus vond ik het wel eens tijd om mijn Catrice nagellakken te laten zien. Super leuk idee natuurlijk dus kijk mee naar mijn nagellakken van Catrice!
 
Iedereen is gek op de Ultimate Nail Lacquers van Catrice. De lakjes zijn betaalbaar, de lakjes dekken goed en daarna gaat Catrice mee met de trends. Ik heb het idee dat Catrice écht kijkt naar wat tegenwoordig trendy is. De afgelopen jaren zijn de lakjes wel iets duur geworden, maar €2,99 vind ik nog steeds niet heel erg duur. Ik heb de lakjes onderverdeeld in categorieën dus kijk mee!
 

Als eerste mijn selectie met roze lakjes. Ik heb de foto's op een usb gezet en nu ik de foto's bekijk zie ik dat hij de namen van de lakjes niet heeft opgeslagen (alleen bij de laatste). Op iedere foto had ik namelijk de naam van het lakje aangegeven. Maar goed, mocht je vragen hebben over een naam van een lakje zeg het dan even in de comments.
 
Fuchsiarama, Kitsch Me If You Can, Bricky Mouse

 
Havana Drum, Mint Me Up, Planet Tokyo, Cotton Candy
Deze zijn allemaal NIET meer te koop
 Salmon & Garfunkel, Rosy One More Time
  

 
I Sea You en Take It Mint zijn sowieso niet meer te koop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.