dinsdag 4 februari 2014

Teeez Be Blushious - 406 Very Rouge

 
 
Een merk wat niet super bekend is in Nederland is Teeez. Toen Teeez dan ook naar Nederland kwam stond ik te springen. Teeez heeft echt leuke producten, maar toch trok het uiteindelijk niet echt mijn aandacht. En daarnaast, als het al mijn aandacht trok, was het niet echt heel erg goedkoop. Nu is er bij mijn Etos een actie: alle producten van Teeez voor 4,00. Kijk, dat wordt al interessanter.
 
 
 
  

Dat alles nu 4,00 euro is, moet denk ik iets betekenen. Ik denk dat het niet meer verkocht gaat worden (in ieder geval in mijn Etos). Natuurlijk, dat is jammer, maar aan de andere kant, korting is niet verkeerd.

 Ik kocht een blush in de kleur Very Rouge. De verpakking van de blush is spiegelend zilver, met knallende roze letters. Het extra doosje eromheen is leuk, maar wat mij betreft niet per se nodig.
 
 
En dan maak je het doosje open en zie je echt een kleur die 'IN YOUR FACE' is. Mijn hart gaat daar alleen maar sneller van kloppen. Warme, knallende blushes met gouden glitters die iets weg hebben van Rose Gold vind ik al snel geweldig. En dat is in dit geval ook zo :).

Ik zei dus al dat ik de kleur geweldig vind, maar dat is niet alleen zo in het doosje. Kijk wat een pigment en dit dan met één veegje gedaan. De kleur is lekker donker, warm roze met een prachtige gouden glitter. Ondanks dat de kleur best wel donker is, is hij wel lekker te vervagen. En dat wil ik hebben, het is niet de bedoeling dat je een harde streep ziet natuurlijk.
 
Teeez heeft mij deze keer echt, echt, echt verrast. De verpakking is oké, maar de kleur en de pigmentatie echt geweldig! En dat voor 4 euro, ik zou zeggen: ren naar de winkel want het is echt een plaatje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.