vrijdag 7 februari 2014

Essence LE Love Letters highlighter powder


 
 
De winterse LE van Essence vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik ben niet zo van de donkere kleuren en ik kon dus ook niet wachten totdat er eindelijk weer een collectie kwam met pastel tinten. Nu is er van februari tot maart een speciale collectie voor Valentijnsdag. Essence heeft een werkelijk prachtige highlighter uitgebracht met een Valentijns gedicht erin gedrukt.


De blush zit in een transparante verpakking met witte, romantische letters erop. De verpakking ziet er licht uit en dat voelt ook zo. Essence heeft er goed over na gedacht, want dankzij de doorzichtige deksel kun je de mooie highlighter ook dicht zien. De highlighter is er in de kleur 01 Love Poem en kost €3,39 wat ik een heel mooi prijsje vind.
 
 Moohoooi! Love Poem is een mooie perzik kleurige highlighter met een liefdesgedicht erin gedrukt. Je kunt de kleur aanbrengen met een kwast op je jukbeenderen of gebruiken in je binnenste ooghoeken bijvoorbeeld.

 
De highlighter geeft een mooie perzikkleurige glans af, maar niet too much. De highlighter ziet er niet alleen mooi uit in de verpakking maar ook op je wang staat hij prachtig. Wat een geweldige roze/perzik kleur komt ervan af en de gouden glitters, die maken het helemaal af.
 
 
 
Ik ben echt onwijs blij met deze highlighter. Lukt je het nog om hem te bemachtigen, twijfel dan niet te lang. Ik denk dat deze highlighter snel uitverkocht zal zijn.

Essence LE Love Letters is te koop bij Kruidvat en Trekpleister van februari tot maart. De highlighter in 01 Love Poem kost €3,39.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.