zaterdag 8 februari 2014

Essence nieuw assortiment februari '14 - Sparkle Sand Effect 182 hello rosy



Jaaaa, het nieuwe Essence (en Catrice) assortiment is gespot in míjn Kruidvat. Als je mij een beetje kent zul je dan ook niet raar kijken dat ik stond te springen voor het schap. Op mijn wishlist was ik al onwijs enthousiast en ik heb al een paar lakjes kunnen scoren.
De flesjes zijn precies hetzelfde gebleven. Ik vind het niet heel erg mooi, maar ze zijn wel oké. Grappig om te weten misschien wel is dat dit mijn eerste Essence nagellak is met deze verpakking. Ik vind de Essence kleurtjes normaal niet echt spannend, maar deze kleur vind ik echt mooi. 
 

Essence had al drie liquid sand kleuren in haar assortiment, maar er zijn er twee weggehaald en er zijn er weer wat voor in de plaats gekomen. Hello rosy is een warme, framboos roze kleur met rode glittertjes. Normaal gesproken wil ik of helemaal crème, of helemaal glitters, maar met een zanderig effect vind ik hier en daar glitters wél leuk.

Het was heel erg moeilijk om de kleur goed op beeld te krijgen. De lak is werkelijk prachtig en is veel mooier dan op de foto vind ik.
 

Hello rosy is een geweldige kleur, voor in de winter maar ook in de zomer. De lak staat onder andere erg mooi bij bordeauxrood, maar kan natuurlijk ook bij een heleboel andere kleuren. Het kwastje heeft de perfecte grootte en lakt lekker en snel. De nagellak dekt daarnaast na twee laagjes. Het enige nadeel vind ik, dat het na 1 dag al een beetje begon te chippen. Maar goed, dat merk ik al gauw met zanderige lakjes.

Het eerste product wat ik test van het nieuwe assortiment is ook gelijk een goed product. Het nagellakje vind ik erg mooi en kost heel erg weinig, een aanrader wat mij betreft dus!

Essence Colour & Go nagellak is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €1,69.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.