zondag 9 februari 2014

Catrice Crushed Crystals Nagellak 04 & 06



Toen ik de previews van de nieuwe producten van Catrice zag, vielen de Crushed Crystals nagellakken me meteen op. Afgelopen donderdag was ik in de stad en daar was de nieuwe collectie al te koop! Ik nam een aantal producten mee waarvan twee Crushed Crystals lakjes. En zoals je al ziet, ze zijn prachtig. Kijk verder voor meer informatie, foto's en mijn mening.

De Crushed Crystals lakjes hebben een zanderige textuur. Ik ben dol op liquid sand nagellakken maar ze zijn niet heel makkelijk te verkrijgen. Des te beter dus dat Catrice ze nu ook gewoon bij Kruidvat verkoopt.

 

04 Oyster & Champagne

Oyster & Champagne heeft een prachtige, zanderige kleur met een mooie rosé gouden glitter.  Hij doet me erg denken aan Knitted Gold van Maybelline uit de kerstcollectie. Dat was geen liquid sand lakje, maar ook heel erg mooi.

Op mijn nagels vind ik de lak iets minder dan in het flesje, maar nog steeds erg mooi. Op de foto draag ik twee laagjes en zoals je ziet is dat nog niet helemaal voldoende. Het valt niet heel erg op, maar een derde laagje zou het afmaken.


 

06 Call Me Princess

Call Me Princess is een kleur waar ik echt heel erg blij van word. Het is een neutraal midden roze kleur met een ontzettend aparte shimmer. Als je er een snelle blik op werpt zie je vooral goud, maar als je beter kijkt zie je ook een soort groene glittertjes. Heel subtiel, maar daardoor wel heel bijzonder. 

 
 

De kleur pakt op je nagels nog mooier uit dan in het flesje. Het lakje dekt perfect in twee laagjes. De gouden shimmers in combinatie met het roze is echt heel erg prinsessenachtig.  Heel erg mooi, ik kan me goed voorstellen dat dit een favoriet van mij word.
 
 
Ik vind deze Crushed Crystals ontzettend mooi. De kleuren zijn heel goed gekozen en de roze lak is echt heel erg uniek in haar soort. De kwastjes van de lakken zijn niet geweldig, maar toch had ik absoluut geen problemen met lakken. Ik raad deze nagellakjes zeker aan en ik ben heel erg benieuwd naar de andere kleuren.

 Catrice Crushed Crystals nagellaken kosten €3,29 per stuk en zijn vanaf februari te koop in het vaste assortiment bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.