vrijdag 3 januari 2014

Tip: H&M rosé gouden kwasten


 
In mijn bestelling van H&M had je het kunnen zien: ik bestelde een rosé gouden kabukikwast. Nou zag ik later dat H&M nog meer rosé gouden kwasten heeft. Even de moeite waard om te delen vind ik, want ze zijn zó mooi!
 
 
Dit is de kwast die ik dus heb besteld. Op het moment dat jullie dit zien (ik heb dit geschreven op 28 december 2013) heb ik hem waarschijnlijk al binnen. Mocht hij echt de moeite waard zijn ga ik er uiteraard nog over schrijven.

 
Dan een oogschaduwkwastje, ik zelf heb niet zoveel met oogschaduw, maar anders had ik hem zeker besteld. Het ziet er goed uit en is heel handig voor op vakantie, zo heb twee kwastjes in één bij je. Super makkelijk en 3,95 vind ik dan niet bijzonder duur.
 
 
Als laatste nog een foundation- en rougekwast. Ik wilde deze eigenlijk ook bestellen maar zodra ik ergens 5,95 zie staan vind ik het al snel duur. Ik weet het, het slaat nergens op, want 3,95 vind ik prima.. Maar zodra iets in de buurt kom van de 6 euro vind ik het al snel te veel van het goeie en hou ik me toch maar in. Een beetje raar is het wel, maar zo werkt het de laatste tijd in mijn hoofd haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.