vrijdag 3 januari 2014

Tip: SALE bij The Body Shop en shoplog



Sinterklaas zit al lang weer in Spanje, de  kerstboom kan weer worden opgeruimd en je kan geen oliebollen meer zien.. Wat mij betreft zijn er nu in de winter niet meer zoveel leuke vooruitzichten. Het enige voordeel van januari is dan toch de sale. Ik ben bij The Body Shop geweest en daar was volop opruiming. Vandaag dus even iets meer informatie en je kunt zien wat ik heb gescoord.

 

SALE Special Editions

Allereerst zijn de Special Edition van TBS tijdelijk te koop met 50% korting. Denk hierbij aan een Papaya Bath & Shower Gel van €6,50 nu voor €3,25 of een Passion Fruit Body Butter van €16,00 nu voor €8,00. Dat noem ik nog eens flinke korting, hiervoor geld op=op dus ik zou er snel bij zijn.

SALE Laatste Kans

Ook zijn er Limited Edtions in de aanbieding. Daarnaast zijn er verschillende cadeausets te koop met 50% korting. Ook hiervoor geld op=op. (Onder andere de Earth Lover douchegel waar ik eerder een review over schreef.)

SALE Make-Up

Ook bij de make-up valt er nog wat te scoren. Eye Pallets van de kerstcollectie met 50% korting, maar ook de lipbutters (zie foto's) die normaal gesproken €5,00 zijn, worden nu verkocht voor €2,50
 
 

SALE XL Sizes

Dan iets wat ik zelf heel erg leuk vind. Een heleboel XL producten worden verkocht met 50%. Kijk vooral even naar de XL showergels (750 ml) die nu voor €9,00 worden verkocht ipv €18,00.
 

SALE Seizoenslijnen

Ja, ook de kerstlijnen Cranberry Joy, Vanilla Bliss en Ginger Sparkle worden verkocht met korting. Ik zelf schreef een tijdje geleden over de lipbalsem, dus mocht je die nog willen hebben neem ook even een kijkje.
 

SALE Cadeausets

En dan als laatste het geen wat ik het állerleukst vind, de cadeausets! Vorig jaar had ik de Gift Bag Moringa (een aanrader!) en dit jaar had ik de Gift Duo Shea. Ik zou zeker gaan voor de Gift Duo Shea, de body butter kwam voor in 'mijn favorieten van 2013' en is nu te koop voor €7,00 in die set dus.

SALE Shoplog TBS

Eigenlijk kun je het geen shoplog noemen, ik immers maar een set gekocht, maar ik wist even geen andere naam.
 
 
In een super schattige snoepverpakking kocht ik drie lipbalsems: Mango, Shea en Coconut. Alle drie zijn ze onwijs cute en heel erg fijn. Zeker een aanrader en al helemaal voor deze prijs met korting. Normaal gesproken is de set €15,00 maar nu dus voor €7,50. Dat noem ik nog eens een goeie deal.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.