maandag 6 januari 2014

Shoplog Primark januari '14


 
 
Primark, een winkel met de goedkoopste kleding, sieraden, make-up, tassen en meer. Ik was er één keer eerder geweest in Rotterdam, maar toen was ik echt teleurgesteld. Het was ver weg, een enorme zooi, niks was in mijn maat en het was onwijs druk. Inmiddels is er (gelukkig) ook eentje in zuid Nederland. Zaterdag ochtend stapte wij in de trein naar Eindhoven om de Primark maar eens onveilig te maken.
 
 Omdat we dus op zaterdag gingen, kozen we ervoor om lekker vroeg te gaan. We hadden de trein van 08.55 uur en kwamen rond een uur of half 10 aan in Eindhoven. De Primark van Eindhoven is echt huge en is daarbij de grootste van de Benelux. Vroeg gaan is wat mij betreft echt een aanrader. Het was nog niet heel druk, er lag nog niet veel op de grond en (bijna) alles was er nog in mijn maat. Uiteindelijk hebben we er bijna 2 uur rond gelopen.

Toen we binnen kwamen in de Primark viel mijn oog als eerste op deze trui. Hij is vrij simpel, gewoon wit, maar op de kraag heeft hij zilveren stras steentjes. Die steentjes geven het net wat extra en zo hoef ik er zelf geen statement ketting bij te kiezen.
Dan als tweede item heb ik deze trui. Alannah had deze voor zich zelf gekozen, maar hij zat niet mooi bij haar. Toen heb ik deze voor de grap gepast en eigenlijk vond ik hem toch wel heel erg leuk staan. Uiteindelijk heb ik deze dus gekocht zonder dat ik het zelf ooit uit het rek zou pakken. Hij zit echt heel erg comfy en is onwijs zacht.
 
 
Ik ben een ontzettende koukleum en cosy socks kunnen dan natuurlijk niet ontbreken. Ik kocht twee paar fluffy sokken. Ze zijn onwijs cute en echt heel erg zacht, héérlijk!
 
 
Naast de kleding heb ik ook nog twee non-kleding items gekocht. Ik haalde een geurkaars in de geur vanille en simpele oorbellen. Van de oorbellen ben ik nu niet meer zo heel erg enthousiast, omdat ik ze toch een beetje tuttig vind. Maar goed, misschien dat ik ze toch nog ga dragen door ze op de goeie manier te combineren. Ik kijk wel, en 1,50 is ook niet zoveel, dus ik vind het niet heel erg.
 
(Op de beginfoto heb je misschien nog een bordeauxrood item gezien, deze komt van de H&M, maar laat ik verder in deze shoplog niet zien.)

Prijzen:

* Witte trui met stras steentjes - 16.00
* Zwart/witte trui - 12.00
* Geurkaars vanille - 1.00
* Cosy socks - 3.00
* Oorbellen - 1.50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.