dinsdag 7 januari 2014

Wishlist nieuw assortiment Essence & Catrice - februari '14


 
Jongens, mag ik even gillen.. Ein-de-lijk zijn de nieuwe assortimenten van Essence en Catrice weer bekend. Op heel veel verschillende blog duiken er berichten op van de nieuwe collecties. Om nou ook weer het nieuwe assortiment aan jullie te laten zien is een beetje saai en dus laat ik jullie vandaag mijn wishlist zien. De meest geweldige nagellakken met effecten en mooie oogschaduw komen uit. Kijk mee, want er zitten prachtige producten bij.
 

Catrice 

010 Transulent - 4,99

Het eerste product wat ik heel erg graag wil hebben is de 'Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof'. Ik ben een enorme van de 'gewone compact powders van Catrice en dat er nu een waterproof variant komt vind ik erg leuk. Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken.
 

04 Oyster & Champagne, 05 Stardust, 06 Call Me Princess - 3,29 per stuk


 
Omg, kijk deze lakjes. Ze zien er geweldig uit in hun verpakking en ik denk dat dit ook een heel gaaf effect op je nagels gaat geven. De lichtroze, grijze en de roze met goud spreken me wel aan. Echt kleurtjes voor mij en niet super duur.

Essence

Oke, het is heel vreemd dat ik meer van Essence dan Catrice op mijn wishlist heb staan. Normaal gesproken ben ik meer van Catrice, maar Essence heeft dit keer echt mooie dingen in haar nieuwe assortiment.
 
(Naam onbekend) 2,79
 
Van Essence wil ik voor mijn doen erg veel oogschaduw hebben. Normaal gesproken draag ik (zoals jullie waarschijnlijk wel weten) bijna nooit oogschaduw. Ik wil hier toch graag verandering in brengen, zeker nu Essence moet zulke mooie kleurtjes en paletjes komt. Deze kleurencombinatie vind ik heel erg mooi, het patroon in de oogschaduw is mooi en hij is heel compact. Handig om mee te reizen.



182 Hello Rosy - 1,59
 
Helaas haalt Essence een aantal van haar Sparkle Sand Effect lakjes uit het assortiment maar er komen ook weer mooie kleuren voor terug. Hello Rosy vind ik een erg mooie kleur en het liquid sand effect voor 1,59 wil ik zeker proberen.

All About Sunrise - 3,49



Zelf heb ik al ervaring met de Sun Club paletjes van Essence dus deze lijken me ook erg fijn. Ik hou van dit soort warme kleurtjes om een ooglook mee te maken en het ziet er gewoon heel cute uit.

How to make nude eyes - 5,99


En om dan ook maar in de categorie oogschaduw te blijven dit prachtige paletje. Ik weet niet zeker of dit naar Nederland komt, maar dat moet gewoon want hoe geweldig ziet dit eruit?! Dit ziet er niet uit als budgetoogschaduw van Essence in ieder geval. De kleuren zijn heel goed gekozen en het doosje ziet er fan-tas-tisch uit.
 
Bron foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.