donderdag 9 januari 2014

New in (H&M bestelling) beauty & accessoires


 
H&M is mijn favoriete kledingwinkel en is ook nog vrij dichtbij. Helaas hebben ze bij mijn H&M geen beauty afdeling en een relatief klein deel van de accessoires. Gelukkig bestaat er nog zoiets als www.hm.com en kon ik zonder de deur uit te gaan wat dingetjes bestellen.
 
 
I'am sorry, ik doe het weer, maar ik blijf klagen over de levertijd van H&M. Ik bestel het 26 december, ze zeggen dat het er uiterlijk 3 januari is en uiteindelijk heb ik het op 7 januari. Nogmaals sorry, maar hier klopt iets niet. Ik heb dan liever dat je een reële schatting geeft.  Dan betaal je er ook nog eens 4,90 extra als verzendkosten, dan mag ik toch  wel verwachten dat het er ook op tijd is. (Dit ligt niet aan TNT post, want op de site van H&M kan ik zien dat ze het nog niet hebben verzonden.)
 
Maar goed, we kunnen blijven klagen, maar daar wordt het ook niet leuker op. Op naar mijn bestelling!
 
Als je mijn wishlist hebt gezien dan weet je al dat ik onder andere een cadeau set (kerst) had besteld met twee simpele portemonnees. De kleine, lichtroze heeft nog geen bestemming en de gouden gebruik ik als make-up tasje in mijn schooltas. De gouden is nét groot genoeg en ziet er onwijs lief uit. Het enige nadeel is, ik vind overal glitters terug. M'n complete tas zit onder, maar je ziet het niet aan het etuitje en de glitters zijn er gemakkelijk uit te krijgen. 
 
Als tweede heb ik nog een (kerst) cadeau set besteld. De doos is rosé goud gekleurd en dat zorgt altijd voor pluspunten bij mij.   Parfum op internet bestellen is een beetje gevaarlijk, omdat je natuurlijk niet weet hoe het ruikt, maar omdat H&M niet zo duur is wilde ik dat wel gokken.
 
In de set zitten drie geuren, waarvan ik er twee lekker vind. Pink Macaroon is lekker zoet, Vanilla is zoet/warm en Green Haze vind ik echt walgelijk. De geur is moeilijk te omschrijven, maar ik ga kijken of ik iemand er blij mee kan maken (al vraag ik me af of dat mogelijk is).
Als laatste bestelde ik nog een kabuki kwast. Het (korte) handvat is opnieuw rosé goud en ziet er wat mij betreft totaal niet goedkoop uit. De haren zijn echt súper zacht en inmiddels gebruik ik hem iedere dag om mijn poeder mee aan te brengen. Hier ben ik echt heel erg blij mee! Hij is lekker klein, ziet er echt mooi uit en de haren zijn wonderbaarlijk zacht.
 
Dat was alweer wat ik had gekocht. Ik heb niet super veel besteld dus, maar zelfs met kortingscode kostte het inclusief verzendkosten nog 17,26. Ik vind het het geld wel zeker waard, want afgezien van de eau de toilette Green Haze ben ik met alles heel blij :).
 

Prijzen:

Set van twee mini portemonnees: 9,95
Set van 3 eaux de toilette: 5,95
Mini-kabukikwast: 3,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.