zaterdag 18 januari 2014

Wishlist webshop Marington


Untitled
 
Vandaag even geen gebruikelijk beautyartikel maar een blogspot over interieur. Ik ben mijn kamer een beetje zat en wil graag door wat kleine aanpassingen mijn plekje weer een beetje updaten. Nou is de online shop van Marington daar ideaal voor. Hun assortiment bestaat uit 10.000 artikelen voor je badkamer, keuken, mode, horloges, vrije tijd én wonen. Ik heb een kijkje genomen op de Marington 'woonafdeling' en heb een wishlist gemaakt. Kijk mee want er zitten echt hele leuke artikelen bij!
 
 
Allereerst heb ik een super leuk dekbedovertrek gevonden. Mijn bed is toch wel hét meubel wat het meest opvalt in mijn kamer en dus vind ik het belangrijk dat ik dan een leuke hoes heb. De basiskleuren in mijn kamer zijn taupe en roze dus wat dat betreft zit ik met deze dekbedovertrek helemaal goed. Ik vind hem onwijs cute en zoals ik al zei, het past echt heel erg goed bij mijn interieur.
 
(Neem een kijkje bij alle dekbedovertrekken.)
 
 
Dan een tweede product waar ik meer dan enthousiast over ben. Muurstickers zijn ideaal en heel makkelijk in gebruik en als ze er ook nog eens zó leuk uitzien ben ik verkocht. Deze vintage lamp zou een echte eyecatcher zijn in mijn kamer. Echt heel erg leuk en ze hebben ook super leuke voor kleine kinderen. Even kijken dus :)! 

(Neem een kijkje bij alle muurstickers.)
 
 
Als derde en gelijk het laatste product is een heel mooi wit sierkussen. 'House in Style' is een grof gebreid sierkussen van 100% katoen. Het dekbed is wat schattiger, maar door er grof gebreide kussens op te leggen wordt het geheel wat stoerder.
(Neem een kijkje bij alle woonaccessoires.)
En dat is mijn wishlist van Marington op het moment. Ik zelf heb op dit moment geen budget om deze leuke dingetjes te kopen, maar dromen mag natuurlijk altijd. Ik wil je vragen om zeker eens op de site van Marington te kijken. Naast een heleboel woonaccessoires, hebben ze ook spullen op fashiongebied bijvoorbeeld. Zeker de moeite waard!
 
Marington.nl is een webshop, verrassend, eigenzinnig, veelzijdig en actueel. Deze eigenschappen zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug.
Het assortiment bestaat uit zo'n 10.000 artikelen: badkamer, keuken, wonen, mode, horloges en vrije tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.