zaterdag 18 januari 2014

Update: Blogger, school en ziek


 
GoodMorning WeHeartIt ��☕��
Bron foto: www.weheartit.com
 
Zoals jullie waarschijnlijk hebben gemerkt is er al dik een week geen artikel online gekomen. Ik heb het druk op school, moet dit jaar een profiel kiezen en 'Blogger' werkt ook nog eens niet mee. Als ik een foto probeer te uploaden gooit internet mij er uit.. Vraag me niet hoe dit kan, want dat weet ik zelf ook niet, maar ik ga m'n best doen er zo snel mogelijk wat aan te doen.

Oh ja, ik ben op dit moment ook nog ziek. Kortom, het zit me allemaal even niet mee, maar dat komt wel weer goed :). Ik ben al wel weer bezig met o.a. stash flashes (ik ben weer een beetje geïnspireerd door Isabella kijk even naar haar bodybutter en lipbalm stashes).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.