zondag 23 februari 2014

Essence All About Nude eyeshadow - 01 nude


 
Oogschaduw is toch iets wat ik een beetje eng vind om te gebruiken. Ik vind het bij andere vaak wel onwijs mooi en dus moest ik van mezelf maar een beetje gaan experimenteren. Zo ben ik uitgekomen bij het All About Nude pallet van Essence. Niet heel spannend, maar wel heel mooi en wat mij betreft is dit hét pallet om mee te beginnen.

 
 
Het palette is simpel vormgegeven en lekker compact. De pans zijn in verhouding groot en dat vind ik heel erg handig. Het enige wat ik mis is een spiegeltje, maar goed, zonder is ook prima.
 

Van links naar rechts
Licht gele highlighter, Zachtroze-bruine matte tint, Glanzend beige,
Shimmery roze lichtroze kleur, Bruin beige, Pruim-bordeaux

De kleuren die Essence heeft gekozen vind ik erg verassend en helemaal niet voorspelbaar. Leuk om te zien is dat Essence echt mee gaat met de trends. Kijk bijvoorbeeld naar de mooie bordeaux paarse kleur. De meeste kleurtjes zijn shimmery, maar er zitten ook mattere tinten tussen.
 

Van Rechtsonder naar linksboven

Na het swatchen was ik echt verbaasd. Het pigment is prima in orde, de textuur is heel erg fijn zacht en de oogschaduws glijden over je huid heen. Daarnaast korrelen de oogschaduws nauwelijks.
 
Jeetje man, ik ben hier echt heel erg blij mee. Ik vind het echt een plaatje om naar de kijken en het pigment is echt super. Het enige nadeel is dat de onderste middelste kleur erbij mij al uitgevallen is, weg oogschaduw. Gelukkig vind ik dat één van de minst mooie kleuren dus dat valt dan mee. Mijn favorieten kleuren zijn de zacht roze-bruine tint en de bordeaux kleur. Ik ga hier zeker nog verder mee aan de slag en dan hoop ik dat er nog heel veel mooie looks uit mogen komen.

Essence All About Nude Eyeshadow is te koop bij Kruidvat en Trekpleister in het 1e schap voor 3,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.