vrijdag 21 februari 2014

Bestelling House Of Lou - tijdens de '32 days of sparkle'


 
Door één van mijn favoriete youtubers Sarah van de UltimateFashionLover  hoorde ik over de webshop House Of Lou. House Of Lou verkoopt ontzettend veel mooie, betaalbare sieraden. Nu is het deze maand (februari) 32 days of sparkle. Dit houdt in dat er elke dag een nieuw sieraad online komt. Verschillende bloggers (waaronder Sarah dus) hebben hun eigen sieradencollectie samengesteld. Die sieraden zijn deze maand te koop mét korting en zonder verzendkosten. Kijk, dat maakt de drempel van online bestellen toch wat lager.
 
 
Ik heb twee sieraden besteld, niet tegelijkertijd, maar het kost toch niks extra's omdat er deze maand dus geen verzendkosten zijn. Deze maand zal er dus iedere dag een sieraad online komen, neem zeker even een kijkje. Let wel op, de sieraden zijn snel uitverkocht. De gouden armband die is nu bijvoorbeeld al niet meer te koop. De ketting (23 februari) is nu nog niet officieel online op de site maar je kan hem al wel bestellen.
 
 
De bestelling wordt netjes geleverd in een doosje. Beide doosjes paste prima door de brievenbus, dus dat is geen probleem. Mocht je niet thuis zijn, dan kan het dus gewoon bezorgd worden.
 
 
Maak het doosje open en zie onmiddellijk een kaartje van House Of Lou en het sieraad in papier gewikkeld. De foto's zijn van de armband, maar met de ketting (of wat voor een sieraad dan ook) gaat dit natuurlijk precies het zelfde.
 
 
Als je dan vervolgens het papier openvouwt dan zit de armband ook nog in bubbeltjesplastic. Dat noem ik nog eens goed ingepakt! Zo kan je pakketje netjes aankomen, zonder dat het stuk gaat.
 
 
Dan denk je eindelijk bij de armband aan te zijn gekomen, zit het ook nog in een mooi zakje. Niet nodig, maar wel super cute. Ik bewaar de armband hier nu ook in, vind ik leuk :).
 
 
 
Deze armband heb ik gekocht op 13 februari van de collectie van Silly sil sil. Helaas is hij al uitverkocht, ik had het geluk dat ik de allerlaatste heb kunnen bestellen. De armband is simpel, maar wel opvallend. Ik vind het een hele mooie, warme kleur goud, lekker classy. Helaas is hij voor mijn dunne pols wel aan de weide kant, maar daar kan ik mee leven.
 
Februari 11,95 daarna voor 14,95
 
Als tweede item heb ik een ketting van de collectie van UltimateFashionLover besteld. Deze is officieel te koop vanaf 23 februari 2014 te koop maar je kunt hem nu ook al bestellen. Ook hiervoor geldt, hij zal snel uitverkocht zijn.

De service van House Of Lou vind ik erg goed. Uit de ketting is namelijk een steentje gevallen en toen hebben ze onmiddellijk een nieuwe naar mij gestuurd. De oude, kapotte ketting moest ik even terug sturen (de verzendkosten werden vergoed), dat is dus geen probleem.

Mocht je pas na februari bestellen dan zijn de standaard verzendkosten 1,50.  Bestel je voor 30,- dan is de verzending gratis. Wat ook fijn is, is dat je het razend snel in huis hebt. Heb je besteld voor 16.00 uur? Dan is het dezelfde dag nog verzonden.

www.houseoflou.nl
www.ultimatefashionlover.nl
www.sillysilsil.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.