dinsdag 18 februari 2014

(Her)ontdekt januari-februari '14


 
Eindelijk, na een super lange tijd weer een '(her)ontdekt' artikel. De laatste die ik schreef was half augustus, dus ik vond het wel weer eens tijd. Opvallend deze keer is, is dat ik heel veel producten met een zomerse twist fijn vond. Kijk mee als je wilt weten over welke producten ik het heb.



 
 
 
Allereerst heb ik een Body Butter van Kruidvat eigen merk gekozen. Hij is in de geur Pink Grapefruit & Lemon, een geur die eigenlijk helemaal niet bij de winter past. Het is een hele frisse, fruitige geur die perfect voor de zomer is. Het weer lijkt nog niet eens op lente, maar om de zomer een beetje in huis te halen vind ik hem heerlijk. Hij smeert lekker, voedt erg goed en ruikt echt geweldig. Hij komt zelfs eng dicht in de buurt van de boters van TBS.
 
Als je niet mee hebt gekregen dat Catrice haar assortiment heeft vernieuwd, dan kun je wel zeggen dat je de afgelopen tijd onder een steen hebt geleefd. Op verschillende beautyblogs werd je bijna dood gegooid met reviews en iedereen was laaiend enthousiast over de nagellak 'Call Me Princess'. 06 Call Me Princess doet me denken aan de blush Orgasm van Nars. Roze met goudenglitters en een zandtextuurtje, jongens wat wil je nog meer. Dit is echt perfectie! Wauw, wauw, wauw als je deze tegenkomt moet je hem meenemen, echt!
 
Dan als derde en product wat ik heb herontdekt. Een gezichtscrub van Yves Rocher met abrikozengeur die ik van de zomer in Frankrijk kocht (ook in Nederland) te koop. De scrub is niet te dik, niet te dun en de scrubdeeljes scrubben je huid fantastisch. Echt heel erg lekker, de afgelopen maand heb ik hem weer helemaal herontdekt.

 
Oke, oke. Begint het al op te vallen dat ik de afgelopen maanden erg van de 'oranje' geuren was. Mango, abrikoos, lemon en pink grape fruit. Ik kan er ineens geen genoeg van krijgen. In beginsel vond ik de lip butter van TBS in de geur mango een beetje te zoet, maar nu begin ik het echt te waarderen. Het is wel een geur voor wat jongere meiden, maar hij voedt fantastisch. Aanrader!
 

 
Wie mijn site volgt die weet dat ik een tijd geleden een bestelling deed bij www.hm.com. Daar bestelde ik een mini kabuki kwast en inmiddels ben ik verslaafd. De kwast is én blijft zó verschrikkelijk zacht. Echt heel erg fijn.
 
 
 
Budgetmascara was altijd iets waar ik maar moeilijk aan kon wennen. Toch heb ik er nu een gevonden die ik echt fijn vind. Essence Crazy Volume mascara spreid je wimpers goed en van het plastic borsteltje ben ik echt fan. Het is wel even wennen, omdat hij best veel mascara afgeeft, maar daar leer je mee omgaan.
 

Als allerlaatste een product waar ik nooit iets over geschreven heb omdat ik niet had verwacht dat het zo´n grote favoriet zou worden. 50 Sweetheart van Essence vind ik echt onwijs mooi. Het is een hele mooie perzik, roze kleur. Mocht je nog een mooi budgetblush zoeken, dan is dit iets voor jou. Zeker voor lichte huidjes is dit een aanrader. Hij is wat poederig, maar dat is gewoon een kwestie van je kwast aftikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.