zondag 16 februari 2014

Maybelline Baby Lips - Pink Punch


Ik was eens aan het kijken tussen blogspots die ik nog bij concepten had staan. Toen zag ik dat er nog foto's klaar staan voor Maybelline Baby Lips in Punk Punch. Nou had ik jullie nog een artikel beloofd hierover, dus bij deze, een kleine review over de Maybelline Baby Lips Punk Punch.


Typisch Amerikaans, maar wel echt super goed. De kartonnen verpakking eromheen is heel handig, zo weet je zeker dat hij niet al is gebruikt. Het is wel wat slechter voor het milieu, maar dat nemen we dan maar even voor lief. 



Dit is al mijn vierde van de vijf Baby Lips die er zijn in Nederland. Voor roze kleurtjes ben ik vaak een beetje bang, want ik lijk al snel op een barbie. Helaas is dat ook nu het geval, niet super erg, maar niet helemaal mijn kleur.



Ondanks dat het dus niet helemaal de kleur voor mij is, verzorgt hij wel super net zoals de andere Baby Lips. Hij smeert heerlijk, ruikt lekker zoet en is heel handig voor in je tas.



Wat ik je als laatste nog even wil zeggen is dat deze kleur een heleboel mensen wel zou staan. Voor mij is het hem niet, maar ontzettend veel vrouwen zal deze kleur staan. Uit de test van Maybelline kwam namelijk dat dit de populairste is van alle vijf.

Als je aan mij vraagt wat mijn favorieten zijn ga ik toch voor de gele en de rode, maar de roze is ook zeker niet mis.

Maybelline Baby Lips zijn te koop bij Etos en DA voor €3,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.