donderdag 13 februari 2014

Catrice Infinite Shine Lip Glosses



Van het weekend heb je wat reviews gezien over de nieuwe assortimenten van Essence en Catrice. Vandaag geen review over het nieuwe assortiment, maar wel over Catrice. De kleuren van de Infinite Shine Lip Glosses zijn dus niet nieuw, maar nog steeds te koop.
 
Over Catrice Infinite Shine Lip Glosses heb ik wel eens wat geschreven. Eerder reviewde ik de kleur Best Seller True Seller en Rich Raspberry. Toen was daar veel vraag naar en dus vond ik het wel leuk om ze alle drie samen eens te bekijken.
 


De verpakking van de glossjes vind ik mooi. Lekker strak met een glanzende dop en een transparant gedeelde zodat je de kleuren goed kan zien.
 

 Mocht je reviews willen zien over 'Very Raspberry' en 'Best Seller, Truth Teller' dan moet je even onderaan dit artikel kijken, ik heb de links van de artikelen er even bij gezet. 060 Pink Up Your Life, die ik dus nieuw heb gekocht heb ik hieronder even kort gereviewd.

Misschien weet je het al, maar ik ben dus best een beetje bang voor lichtroze kleuren. Op de een of andere manier vind ik het altijd een beetje barbieachtig bij mezelf. Toen zag ik bij verschillende bloggers (o.a. Pinky Polish) dat Pink Up Your Life echt dé perfecte, warme roze kleur is.

Helaas, helaas, ook deze kleur is het niet voor mij. Ik weet niet wat het is, maar ik (en een boel andere met mij) vinden het gewoon niet mooi staan bij mij. Ik baal er echt van, want ik weet dat ontzettend veel meiden deze kleur fantastisch zou staan.
 
 

 Ontzettend stom maar nu ik dit artikel typ zie ik dat ik helemaal geen swatch heb gemaakt. Stom, stom, stom maar mocht je een swatch willen zien typ dan even 'Catrice Pink Up Your Life' op Google in en dan komen er genoeg andere reviews.

Jep, ik ben er over uit. Catrice heeft ontzettend mooie budget glossjes. Ze plakken niet al te erg, zijn heel erg gepigmenteerd en staan mooi in je stash. Aanrader, aanrader, aanrader: zeker voor het geld wat je ervoor betaald (€2,99).

Reviews over andere Infinite Shine Lip Glosses:

020 Best Seller, Truth Teller
070 Very Raspberry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.