vrijdag 28 februari 2014

Mijn gezichtsreiniging - Garnier Micellair Reinigingswater & Kruidvat Gezichtsschuim

 
Het reinigen van mijn gezicht doe ik eigenlijk al heel lang. Als ik leeftijdgenoten dan ook wel eens hoor zeggen: "Mijn gezicht reinigen, moet dat dan?" dan zie je mij wel even raar kijken. Natuurlijk moet dat (of nou ja, wat is moeten?) Ook al draag je geen make-up, toch is het verstandig om je gezicht te reinigen. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt, maar het kan ook heel makkelijk. Vandaag laat ik je twee producten zien die ik gebruik.

 
Reinigen hoeft dus helemaal niet moeilijk te zijn, maar er is zoveel aanbod dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb een hele lange tijd oogreinigingspads gebruikt en een facewash voor de jonge huid. Nu ik daar op terug kijk zie ik toch dat ik een lange tijd de verkeerde producten heb gebruikt. Als je een aantal puistjes hebt, moet je er niet meteen vanuit gaan dat je een vette huid hebt. Ik heb altijd wat last van puistjes, maar ik had de laatste tijd ook erg veel last van een trekkerige, droge huid met schilfertjes. Andere producten nodig dus! Kijk rond en probeer uit, ook kun je natuurlijk altijd advies vragen. Ik zeg niet dat ik nu de perfect producten gebruikt, maar dit werkt voor mij op dit moment prima.
 
 
Waar ik 's-avonds mee begin is het reinigen van mijn ogen. Daarvoor gebruik ik de 'Garnier Micellair Reinigingswater'. Je hoeft hem niet alleen voor je ogen te gebruiken, maar voor heel je gezicht werkt het ook top. Heb je echt weinig tijd dan heb je aan dit product genoeg. Je huid is prima gereinigd, maar ik wil nog net een stapje verder.
 
 

Als tweede gebruik ik 'Kruidvat gezichtsschuim met amandelolie & pro vitamine B5'.
 
 
Dit product vind ik zo ontzettend leuk. Voeg wat water toe en het gaat enorm lekker schuimen. Daarnaast is het onwijs zacht voor je huid. Het voelt echt super lekker, maar is moeilijk te omschrijven. Hiervoor moet je het gewoon zelf ervaren.

 
Deze combinatie van producten vind ik echt heel erg lekker werken. Het micellair water was voor mij iets heel nieuws, maar het is echt snel en effectief. Hij is zacht, reinigt snel en plakt totaal niet. Na gebruik voelt je huid lekker schoon en je hoeft het niet af te spoelen. De reiniger van Kruidvat had mij in eerste instantie ook verbaasd maar ik vind hem echt heel erg lekker en dat schuimige effect is super leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.