zaterdag 1 maart 2014

The Fairytale Tag



Jaaaaa, ik heb vakantie! Ein-de-lijk, ik kon niet wachten en nadat ik naar huis ben gefietst door de regen had ik enorm zin in een tag (ik heb dit geschreven op donderdag). De laatste tijd word je op verschillende blogs dood gegooid met 'the Fairytale tag' , maar ik vind dit zulke leuke vragen dat ik hem ook graag wil doen.

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Eehm, om eerlijk te zijn, nee. Vroeger wilde ik zelfs met prachtig weer binnen spelen en nu zit ik ook erg graag binnen. Als het echt lekker zonnig is kan ik echt genieten van buiten zijn, maar dan heb ik het al gauw té warm en ga ik toch weer naar binnen.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Moeilijke vraag, sommige momenten ben ik enorm achterdochtig, maar op een ander moment ben ik weer heel goed voor de gek te houden.


De Zeven Raven: Heb je broertjes of zusjes?
Nee, enigskind. Wel heb ik een vriendin die ik al sinds groep 1 ken, zij voelt een beetje als een zusje voor mij. Ben ik overigens de enige die 'de Zeven Raven' als sprookje niet kent?

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Heel veel haha. Ik heb enorm veel slaap nodig. Er zijn doordeweekse dagen dat ik echt 9,5 uur slaap, maar met 8 uur red ik het ook prima. Ik kan alleen niet teveel dagen achter elkaar 'weinig' slapen.


Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Mensen die overal het positieve in zien, zichzelf heel goed kennen en spontaniteit. Daarnaast tevreden zijn over jezelf zonder arrogantie. Eigenlijk noem ik nu dingen die ik zelf graag wat meer zou willen zijn..

De kikkerkoning: Wat vind jij walgelijk?
Moord, oorlog, onrecht, zuurkool.. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik vind niet snel iets walgelijk geloof ik.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan bij jouw in huis?
Jep, planten hebben we zeker, maar hoe ze heten moet jij mijn niet vragen hoor haha.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Ik heb een cavia, een parkiet en twee goudvissen.



Blauwbaard (?): Noem een zwakte in je karakter:
Heb je even ;)? Ik ben de laatste paar jaar ontzettend slordig geworden, ben veel kwijt en heb een slechte concentratie. Als ik iets te lang vind duren ben ik er snel klaar mee en doorzettingsvermogen mis ik soms ook een beetje.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, eigenlijk niet. Ik denk dat ik gemiddeld gezien veel meer tijd nodig heb om mensen te vertrouwen. Ik kan volgens mij met heel veel mensen goed omgaan en het gezellig hebben, maar er zijn er maar een aantal die ik alles vertel en waar ik echt mezelf kan zijn (zie je het al, dit stuk heb ik een beetje gejat van Teske, maar wat dat betreft lijk ik echt op haar.)

Peter pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben op dit moment 15 jaar. Ik heb ook weleens een test gedaan waaruit je mentale leeftijd zou komen. Ik was daar alleen een beetje oud, mijn mentale leeftijd was volgens die test 24 geloof ik..



De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Als ik kijk naar materiele dingen dan is het enige waar ik op kan komen eigenlijk mijn mobiel. Een beetje erg eigenlijk, maar verder zou ik het niet echt weten. Foto's vind ik overigens ook wel heel leuk en belangrijk, die zou ik ook niet kunnen missen.

Golden Mary & Pitch  Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ligt eraan bij wat voor dingen. Ik kan enorm lui op de bank hangen, maar als ik iets echt wil of leuk vind dan kan echt hard werken hoor jongens.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ligt er helemaal aan wat voor mensen er zijn.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ik geef meer om make-up dan kleding, maar kleding vind ik ook wel leuk. Eens in de maand (of twee keer ;)) moet er zeker weer een keer geshopt worden.


Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nope.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja, ik trek me dingen heel snel aan en als iemand een opmerking maakt blijft dat enorm lang in mijn hoofd zitten. Ook denk ik al heel gauw dat ik ruzie met iemand heb, terwijl die ander dat gewoon als een meningsverschil ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.