dinsdag 4 maart 2014

Essence All About Sunrise eyeshadow - 03 sunrise

 
Afgelopen vrijdag had ik al vakantie en dus ben ik naar Eindhoven gegaan om o.a. naar Primark te gaan. Hier heb ik niet super veel gekocht, dus ik weet niet of het de moeite waard is voor een shoplog, maar dat ga ik nog wel even bekijken. Ook ben ik eindelijk naar een Kruidvat gegaan met een tweede Essence schap (die hebben ze bij mij in de buurt niet). Ik kocht daar een palette uit de 'all about' lijn. Ik had het 'all about nude palette' al en nu heb ik 'sunrise' ook in mijn bezit.
 
 
 
In de Essence 'al about ...' lijn zitten vier verschillende palettes met vier verschillende thema's. 01 all about nude (zoals de naam al zegt: een nude palette, klik hier voor een review), 02 all about candies (een palette met snoeperige pastel kleuren), 03 all about sunrise (die ga ik vandaag reviewen) en 04 all about paradise (felle kleuren voor een zomerse look).
 
En oh ja, 01 en 02 zijn te koop in alle Kruidvat filialen, 03 en 04 liggen helaas alleen in het tweede schap (klik hier voor de lijst van Kruidvat filialen met een tweede schap).
 
 
Het palette is van doorzichtig plastic, dat stevig aanvoelt met een zilveren opdruk. De pans zijn groter dan van de oude sun club lijn en dat is prettig want zou hoef je niet te moeilijk te doen om bij je oogschaduw te komen.
 

Geel/gouden highlighter, goud/bronze shiney tint, bruin/brons voor in
je crease, geel/gouden kleur, oranje/roze, bruin met
subtiele zilveren glitter

De kleuren vind ik leuk gekozen, warme goud, bruine tinten die goed bij elkaar aansluiten. De geel, gouden tint links onderin vind ik alleen een beetje eng. Ik had liever een kleur gezien die iets minder goud is dan geel, maar misschien is dat een kwestie van wennen. Verder vind ik het jammer dat er helemaal geen matte kleur is, ze zijn allemaal óntzettend glanzend en shimmery.

 
Over de swatches ben ik heel erg tevreden. De highlighter is goed zichtbaar, maar lijkt wel veel op die uit het nude palette. Mijn favoriete kleuren zijn de tweede van links boven en de tweede van links beneden. Op de swatches zijn die kleuren niet heel erg goed gepigmenteerd maar ze zijn wel heel erg mooi en goed op te bouwen.


Conclusie: weer een goed budget palette te pakken. Als je het budget hebt voor allebei de palettes zou ik ze allebei kopen en wil je er maar één dan zou ik toch gaan voor het nude palette. Ik hou gewoon meer van nude kleurtjes, het nude palette glanst minder en ik vind hem nét iets beter gepigmenteerd.
Je kunt ze prima stapelen :)


01 nude & 03 sunrise
 
Essence all about ... palettes zijn te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor €3,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.