woensdag 19 maart 2014

Liebster Award #2




Huh, weer Liebster Award? Ja, ik ben voor een tweede keer genomineerd, maar deze keer door Isabella. Dus vandaag, voor de tweede keer Liebster Award maar deze keer met andere vragen.


Dit zijn de 'regels' van Liebster Award
1. Noem de gene die jou genomineerd heeft.
2. Beantwoord 11 vragen van de gene die jou genomineerd heeft.
3. Nomineer zelf 9 bloggers.
4. Stel deze bloggers 11 vragen.
5. Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

Ehm ja, de vorige keer kon ik niet één blogger nomineren en nu is dat nog steeds zo. Ik vind het eigenlijk een beetje stom maar ik volg geen bloggers met minder dan 200 volgers. Nou kan ik wel random eentje noemen maar dat vind ik ook een beetje jammer.

De vragen van Isabella

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb dit verhaal al zo'n drie keer vertelt haha, dus nog even in het kort. Ik volg al beautyblogs sinds groep 8 en ben daar nooit meer mee gestopt. Toen ik in de tweede zat en ziek was, verveelde ik me en ben ik gewoon zelf gaan bloggen.


2. Wat staat bovenaan je bucketlist?
Je wilt niet weten hoe moeilijk ik deze vraag vind. Er zijn geen dingen die ik écht heel graag wil eigenlijk. Of nou ja, voor op korte termijn mijn atheneum diploma halen en ooit wil ik heel graag trouwen in een geweldige jurk *zucht*.

3. Wat staat bovenaan je wishlist?
Hier hoefde ik dan weer helemaal niet lang over na te denken. Ik wil al heel lang een Mason Pearson haarborstel. Mega duur, maar wel een goede investering denk ik :). Maar goed, voorlopig wil ik mijn geld daar nog niet aan uitgeven eigenlijk.

4. Heb je broers/zussen/huisdieren?
Nee, geen broertjes of zusjes. Wel heb ik een cavia, een parkiet en twee goudvissen.


5. Wat is je favoriete make-up merk?
Mag ik er hier ook meerdere kiezen? Mijn favoriete budget merken zijn sowieso Essence en Catrice. Voor nagellak kies ik Essie en voor blush kies ik Sleek.

6. Welke bloggers zijn je grote voorbeeld?
Mascha, Vera en Sarah. Mascha heeft al super veel bereikt en is wat mij betreft de beste beautyblogger van Nederland. Vera vind ik ontzettend mooie foto's maken en een hele leuke schrijfstijl hebben. En Sarah maakt hele leuke fashion video's, ze heeft in korte tijd ontzettend veel vooruitgang boekt.

Sarah van UltimateFashionLover

7. Wat doe je graag in je vrije tijd (naast het bloggen)?
Winkelen, Youtube video's kijken, korfballen, andere blog bekijken, met lieve vriendinnetjes meeten en ga zo nog maar even door.


8. Wat is je favoriete film?
Ga je me uitlachen als ik zeg dat ik totaal niet houd van films. Ik ben niet het type wat lekker op de bank kruipt met een goede film. Musicals vind ik dan weer wel geweldig, maar met een film maak je mij niet per se blij ofzo..

9. Waar ben je bang voor?
Ik ben voor veel dingen bang, maar eerlijk gezegd kan ik het niet zo allemaal opnoemen. Ik ben bang dat mensen mij niet leuk vinden en ik wil dat (bijna) iedereen mij aardig vind... Zoiets?

10. Wat vind je zo leuk aan bloggen?
Ik word er echt heel erg blij van. Ik zit dit nu te typen op de bank, met m'n nieuwe laptop en heel hard 'Rather Be' op repeat. Ik vind het leuk om dingen die ik zelf leuk vind met andere te delen. En oh ja, jullie reacties niet te vergeten, die vind ik ook super leuk :D

11. Heb je nog een tip voor beginnende bloggers?
Ik vind dat ik niet echt tips kan geven. Ik denk dat ik zelf eerder tips kan gebruiken haha.

En dat was het weer, vonden jullie dat er verrassende antwoorden tussen zaten? Laat het weten in de comments.

2 opmerkingen:

  1. Ik word ook heel blij van bloggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de vragen hebt beantwoord! Heel leuk om te lezen, leuke antwoorden:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.