vrijdag 21 maart 2014

Tag: 5 Favoriete producten onder de 5 euro


Op Instagram zag ik een leuke tag waarbij je je 5 favoriete producten onder de 5 euro moet laten zien. Vandaar dus dat ik jullie vandaag 5 producten laat zien die ík fijn vind. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk variatie in merken te houden, maar ik merk gewoon dat ik heel erg fan ben van Essence en Catrice.


1. Catrice Crushed Crystals 06 Call Me Princess
Ik hou ontzettend van liquid sand lakjes en Call Me Princess is een van de mooiste kleuren die ik ooit heb gezien. De roze kleur met de gouden glitter is fantastisch. Echt, echt, echt een aanrader!

2. Essence all about nude eyeshadow 01 nude
Als je beauty by Diede volgt dan heb je al 1000 keer gehoord dat ik niet zo'n fan ben van oogschaduw, maar door dit palette ben ik oogschaduw meer gaan gebruiken. De kleuren zijn geweldig voor een nude look, maar absoluut niet voorspelbaar.

3. Essence I Love Extreme crazy volume mascara
Budget mascara is vaak iets waar ik geen fan van ben, maar Essence heeft daar verandering in gebracht. Het borsteltje is van rubber en hierdoor krijg je gewoon echt een mooi resultaat.

4. ELF baked blush Peachy Cheeky
Blush, hoe kon dat nou ontbreken. Peachy Cheeky is een prachtige perzik kleurige blush met een geweldige glans.

5. Labello Munt & Mineralen
Dit is de tweede die ik gebruik en ik heb er nog steeds geen genoeg van. Heerlijke, frisse smaak, dit is ook een echte aanrader.

En dat waren ze, mijn 5 favoriete producten onder de 5 euro. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en als je de tag over wilt nemen, ga je gang!

Ook ben ik erg benieuwd of jullie nog budget favorieten hebben onder de 5 euro, dus laat het weten in de comments.

4 opmerkingen:

  1. De I love extreme volume mascara is zo fijn:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten! Ik heb ze allemaal nog niet geprobeerd. Ik ben fan van de Nivea lipbutter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Nivea lipbutters zijn ook fijn. Ik heb zelf de roze en de blauwe variant en die bevallen inderdaad erg goed.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.