zaterdag 22 maart 2014

Instagram foto's februari & maart 2014


Op Instagram deel ik de laatste tijd (bijna) iedere dag een foto. Ik geeft tips, maar daarnaast ook iets persoonlijkere dingen. Eigenlijk is het gewoon een beetje een aanvulling op mijn blog. Vandaag bedacht ik me ineens dat niet iedereen Instagram heeft, dus bij deze deel ik een aantal foto's van de afgelopen tijd.

Mocht je me willen volgen op Instagram: dan kan dat hier (beautybydiede). Onderin de site (als je helemaal naar beneden scrolt) dan kun je de foto's ook altijd zien.


Mini OOTD


Iedere dag brood als ontbijt vind ik een beetje saai en dus probeerde ik een keer iets anders. Ik pakte wat Vifit naturel yoghurt en deed er wat stukjes minneola daarheen. Voor de mensen die minneola's niet kennen: het is een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Hij is extreem sappig en een beetje zoet met een klein vleugje zuur. Ik vind het echt heel erg lekker. Ik zou zeggen, probeer het een keer, het is gewoon bij de supermarkt te koop.


Ik vierde carnaval met wat lieve vriendinnetjes en droeg deze nepwimpers. Als je even terug zoekt op mijn site vind je de review.


Ik kwam langs de blokker en zag deze aanbieding. Dit zijn super schattige make-up organisers. Gewoon bij Blokker te koop voor €5,00 en volgens mij kreeg je er ook nog 30% korting op.



Met mijn nichtje ging ik lekker een dagje shoppen in Nijmegen. Na een paar uurtjes zijn we lekker neergeploft op een terrasje en dronk ik deze sinaasappel met mango smoothie, mmm..


Ik en een paar vriendinnen wilden graag op www.eyeslipsface.nl bestellen, maar de populaire highlighter was tijdelijk niet meer in voorraad. Toch maar even wachten met de bestelling totdat Gotta Glow weer beschikbaar is.


Ik lakte mijn nagels met een lakje van L'oreal. Ik ben dol op dit lakje, hij is echt prachtig. Ik kreeg wat vragen over welke kleur dit is,  het is een lakje uit de Les Blancs lijn in de kleur 856 Peach Neglige.


Ook had ik in maart mijn eerste ijsje van dit jaar. Ik nam watermeloen met mango, een super lekkere combinatie. Ook hier draag ik Peach Neglige op mijn nagels.


En als laatste, afgelopen zaterdag ging ik even winkelen, shoplog staat inmiddels online.

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.