donderdag 10 april 2014

EcoTools six piece starter set


Maandag liet ik jullie al weten dat DA EcoTools kwasten in Nederland introduceert. Hartstikke leuk natuurlijk, maar is het ook wat? Vandaag geef ik jullie mijn eerste indruk over de six piece starter set.





De six piece starter set komt in een heel schattig etuitje. De voorkant is doorzichtig en de achterkant een beige kleur. De details zijn van roségoud, heel mooi. Aan de achterkant zit nog een apart vakje met een drukknoopje. 



EcoTools Eye Shadow

De eye shadow kwast is een harde, stijve kwast om oogschaduw mee aan te brengen. Hij is ontzettend zacht en ziet er echt heel goed uit. Op iedere kwast staat trouwens waarvoor het bedoeld is. 


EcoTools Angled Eyeliner

Zo'n soort kwastje heb ik nog nooit gehad. Hij is onwijs zacht en heel mooi gesneden. Hele fijne vorm, maar gebruikt heb ik hem nog niet.


EcoTools Lash & Brow Groomer

Eerlijk, is eerlijk: ik heb zo'n borsteltje nog nooit begrepen. Ik gebruik dit niet voor m'n wenkbrauwen en niet voor mijn wimpers. Leuk dat het er bij zit, maar ik vind dit niet echt van toegevoegde waarde. 


EcoTools Blush

Een kwast waar ik wel heel enthousiast over ben is de blush kwast van EcoTools. Ik gebruik echt iedere dag blush en deze is hier heel geschikt voor. De vorm van de kwast vind ik fijn, niet te groot, niet te klein en de haren zijn zo onwijs lekker zacht. Yes, mijn favoriet van de set!


EcoTools Concealer

Concealer kwasten vind ik eigenlijk ook niet heel fijn, maar wie zegt dat je deze niet voor oogschaduw kan gebruiken. Prima stevige kwast, iets groter dan de oogschaduwkwast  maar zeker net zo zacht.


EcoTools Detailer/Lip

En dan, als laatste een kwastje die er als extraatje bij zat. De detailer brush kreeg je er gratis bij en eigenlijk vind ik dat wel heel leuk. Het is een heel klein kwastje, waar je hele fijne lijntjes mee kan zitten. Super cute en ook zo'n kwastje had ik nog niet in mijn bezit.


Ondanks dat ik niet van alle kwasten het nut inzie vind ik het wel een hele leuke set. Het etuitje is super handig en ook nog eens heel schattig. De blush kwast belandt in mijn everyday bakje, de oogschaduw en concealer kwast gebruik ik voor mijn oogschaduw, en de angled eyeliner kwast is super handig. De Lash & Brow Groomer gebruik ik dan wat minder, maar als je het omrekent (€10 delen door 6) dan komt je uit op €1,66 per kwast. Heel goedkoop en het is echt super kwaliteit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.