donderdag 24 april 2014

Essence nieuwe geur: Like Best Friends Forever

Dit is het tweede artikel wat vandaag (24 april) online komt. Mocht je de eerste nog niet hebben gezien klik dan hier.


Vandaag checkte ik mijn mail en toen zag ik dat ik een nieuw persbericht van Essence in mijn mailbox had. Er komt een nieuwe geur  uit, speciaal voor beste vriendinnen genaamd 'like best friends forever'. Ik ben super benieuwd want ik heb twee LE geuren van Essence en daar ben ik erg over te spreken.



Topnoten: Pink Pepper, Tangerine, Black Curant
Heartnoten: Peach, Rose, Love Apple
Basenoten: Vanilla, Musk, Sandalwood

Vanaf mei 2014, heeft essence een speciale geur die is opgedragen aan alle beste vriendinnen. like best friends forever is een bijzondere en warme geur net zoals die geweldige band die je met je beste vriendin hebt. 

De nieuwe essence geur like best friends forever is vanaf vanaf mei 2014 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en Kruidvat in België.




Er gaan twee verpakkingen verkocht worden. Een mini van 10 ml voor in je tas, deze gaat €3,29 kosten. De grote fles van 50 ml gaat €6,99 kosten. Heel budgetproof dus!



Ik ben ontzettend benieuwd naar deze warme, fruitige geur. Zodra deze in de winkel ligt ga ik zeker even ruiken of het wat is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.