zaterdag 26 april 2014

Tip: Hema Basil & Persley


Laatst ging ik even langs de Hema omdat ik best wel leuke kleding in de folders had gezien maar dat viel een beetje tegen. Uiteindelijk viel mijn oog op super schattige bakjes waarin je je eigen plantjes kan telen. Uiteindelijk ging ik voor basil en persley.


Op de verpakking staat alles uitgelegd. Het enige wat je nodig hebt is het doosje zelf, hierbij zit potgrond en de zaadjes en daarnaast heb je water en licht nodig.



Je moet 200 ml water toevoegen aan het blokje, vervolgens ontstaat er een stevige potgrond om je peterselie of basilicum in te gaan verbouwen.

Ik ben ontzettend benieuwd of het iets gaat worden, want op de verpakking is namelijk aangegeven dat het wel 20 cm kan worden.



Hema verkoopt mint, dille, basilicum en peterselie voor €1,75 per bakje

2 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk! Ziet er schattig uit:) Hoe was het trouwens in Antwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke potjes zeg! Misschien dat ik ze binnenkort ook nog wel koop, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.