zondag 20 juli 2014

Happy Birthday Alannah!


Hoooiii, het is vandaag 20 juli en dat kan maar één ding betekenen: Alannah (spreek uit: A-len-na) is jarig! Vandaag even een artikel om haar te feliciteren en om jullie een tip te geven. Bij Hema kun je ontzettend leuk foto's bestellen (zie bovenstaande).


Lieve Jenna,
Ik ken je nu al (even tellen) 11,5 jaar en dit is dan ook de 11e verjaardag die ik met je vier. My god, de 11e, we houden het wel heel lang uit met elkaar. Voor de 11e keer mocht ik dan ook een cadeau voor je bedenken en deze keer vond ik het wel leuk om iets persoonlijks te doen. 

Je bent nu 16 jaar en als je in Amerika zou wonen dan mocht je nu drinken en auto rijden en meer van die dingen, maar we wonen niet in Amerika en dus zul je gewoon saai met de bus naar de stad moeten gaan om vervolgens lekker gezellig met mij ranja te drinken. Geeft helemaal niks, want wij maken overal hoe dan ook een feestje van.

'De online felicitatie' is nu wel klaar, ik ga natuurlijk gewoon verder in real-life en dan wil ik je voor nu een hele fijne dag wensen samen met mij in Frankrijk.
Dikke kus, Diede



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.