woensdag 16 juli 2014

Vakantierooster

Alle foto's zijn van mijn zomervakantie in 2013



Gisteren heb je al kunnen lezen dat ik ben vertrokken naar Frankrijk en voor diegene die zich afvroegen of er nog artikelen online komen even wat uitleg.

Ik heb voor aankomende 16 dagen vooruit geschreven. Er komt niet iedere dag een nieuw artikel online, maar om de dag. Op de camping is wifi aanwezig, maar de vraag is altijd hoe goed de verbinding is. Ik ga proberen om tijdens mijn verblijf op de camping artikelen met vakantie foto's te posten. Ik weet niet of dat gaat lukken, maar daarvoor moet je de site in de gaten houden. Mocht de wifi niet goed genoeg zijn, dan komen er achteraf - als ik thuis ben - persoonlijke foto's.


Onderstaande data een artikel online om 06.30 uur:

18 juli
20 juli
22 juli
24 juli
26 juli
28 juli
30 juli
01 augustus
03 augustus

Waarschijnlijk ben ik de 30 juli al terug, maar omdat ik dan heel moe ben heb ik t/m 3 augustus geschreven. Daarna zie ik wel hoe het verdere rooster wordt.


Nogmaals, het zou goed kunnen dat er een keer een extra artikel online komt :). Ook op vakantie houd ik de site in de gaten, maar je kunt begrijpen dat ik minder reageer op jullie comments, dit betekend niet dat ik ze niet lees.


Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is geworden. Fijne vakantie!

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Leuk dat je je blog steeds wat persoonlijker maakt:) x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.