dinsdag 15 juli 2014

Inpakchecklist


Goeiemorgen, op het moment dat jullie dit lezen zit ik in de auto samen met mijn beste vriendin Alannah en haar ouders op weg naar Frankrijk. Ik ga 16 daagjes weg en aangezien ik altijd enorm stress wat betreft inpakken vond ik het voor mezelf wel fijn om een checklist te maken. Toen ik eenmaal bezig was besefte ik dat het misschien wel leuk was om dit met jullie te delen. Daarnaast ook nog wat foto's van mijn comfortabele reisoutfit.


Reisoutfit

Ik vind het persoonlijk wel lekker om luchtige, losse kleding aan te hebben tijdens het reizen. Daarom heb ik gekozen voor een maxi rok en een zwart basic shirtje met daaronder slippertjes. Slippers zijn ideaal want je kunt ze lekker uitdoen en als het moet ook weer heel snel aantrekken. Mijn haar doe ik een vlecht, want los haar vind ik niet zo praktisch en een staart is heel vervelend als je tegen een rugleuning aanzit. Omdat je heel de dag in een auto zit heb ik er voor gekozen om minimale make-up te dragen. Ik heb alleen een klein beetje BB cream op en mijn wenkbrauwen gedaan.

Inpakchecklist


Handbagage
  •  Portemonnee
  • Oordopjes muziek
  • Oordopjes stilte
  • Zonnebril
  • Telefoon
  • Leesboeken & tijdschriften
  •  Snoep
  •  Flesje water
  •  Deodorant
  •  Bodysplash
  • Wagenziekpillen
  •  Lipbalsem
  • Desinfecteer zeep 
  • Vest 

Koffer

  • Ondergoed
  • Sokken
  • Schoenen
  •  BH’s
  • Bikini’s + badlaken
  • Handdoeken
  • Vest
  • Pyjama
  • Make-up tas
  • Toilettas
  • Alle outfits
Toillettas
  •  Shampoo & conditioner
  • Douchegel
  • Scheermesje
  • Facewash
  • Make-up remover
  • Gezicht crème
  • Zonnebrandcrème
  • Bodylotion (met shimmer)
  • Haarborstel
  • Gezichtsmasker
  •  Nagelvijl
  • Pincet
  • Deodorant
  • Tandenbostel + tandpasta
  • Lenzenvloeistof, houdertje, bril en nieuwe lenzen
  • Haarolie
  • Haar crème
  • Nagellak remover
  • Bodysplash
  • Nagellak + nagellakremover
  • Azaron + anti-muggenspul

Make-up tasje
  •            BB cream
  •            Concealer
  •            Poeder
  •            Poederkwast
  •            Blush
  •            Blush kwast
  •            Wenkbrauwpotloodje + wenkbrauwgel
  •           Wimperkruller
  •            Waterproof mascara
  •      Getinte lipbalsem
  •       Lipbalsem
  •       Slijpertje 
       Ik deel dat ik nu op vakantie ben omdat mijn ouders gewoon thuis zijn, geen zorgen dus :).

4 opmerkingen:

  1. Super handig artikel! Binnenkort ga ik ook op reis dus dit lijstje neem ik er dan zeker bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ook altijd een lijst met spulletjes die ik mee moet nemen. Deze streep ik dan met een knalroze stift af :) handig artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom nooit toe aan het maken van zulke lijstjes! :-)
    Meestal is het moment om te vertrekken erg plots daar en gooi ik er alles de dag voordien pas in, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super fijn dat je dat kan. Ik ben altijd zo bang dat ik iets vergeet dat ik dat wel 'moet' maken.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.