maandag 22 september 2014

Miss Sporty Morning Baby! BB cream Matte


In mijn afgelopen shoplog vroeg ik of jullie een review van een van de producten wilden zien en het eerste dat geroepen werd was 'de BB cream van Miss Sporty'. U vraagt, wij draaien en dus maak ik vandaag een artikel met meer informatie over deze matte BB cream.



De tube vind ik ontzettend leuk. Hij is speels, maar oogt niet goedkoop en de kleuren vind ik fantastisch. Het is een soort rosé gouden kleur met turqoise en dat geeft hem een hele leuke uitstraling.


Glimmende zones worden gecamoufleerd, oneffenheden worden verdoezeld, de huidtextuur is gladder en egaler, de huid ziet er gezonder en frisser uit en het zorgt ervoor dat je huid er voor 10 uur perfect uitziet. Klinkt goed zou je zeggen.


De kleur 001 light is echt licht, geeft een mat effect, m'n huid voelt heel zacht aan en ziet er echt gladder en frisser uit, maar toch ben ik niet tevreden. Ik had afgelopen zaterdag een wedstrijd en omdat het nogal een warme dag was, dacht ik mijn matte bb cream te gaan testen. Dat leek me wel handig, want ik bedoel, je gaat lekker zweten en dan is een mat effect niet verkeerd natuurlijk. Fout gedacht! Je had me echt niet willen zien na de wedstrijd. De bb cream leek echt boven op mijn huid te gaan liggen en onder mijn ogen en naast mijn mond zag je het product in de lijntjes zitten. Het was gewoon één grote vlek geworden.

Dan kun je zeggen: "ja natuurlijk gebeurd dat", maar echt waar, dat is me nog nooit overkomen. Meestal heb ik mijn make-up er na een wedstrijd wel af gezweet, maar dit product ging gewoon boven op mijn huid liggen. Misschien dat het aan mijn niet extreem vette huid ligt, maar het zag er gewoon echt niet uit.



Nou wil ik niet beweren dat dit een extreem slecht product is en dat je het vooral niet moet kopen. Maar ik wil jullie wel waarschuwen: draag dit niet tijdens 'zweterige' gelegenheden. Ik heb dit product ook op dagen van 15 graden gedragen en dat ging oké, maar omdat het een mat product is, zie je wel snel velletjes.

Over de 'gewone' BB cream rechts, ben ik afgezien van de glitters wel tevreden.



Te licht en het ligt op mijn huid


Misschien dat als je een vette huid hebt dit echt hét product voor jou is, maar voor mij werkt het niet. Ik gooi hem niet direct de prullenbak in, maar ik ga hem ook niet opnieuw kopen en al helemaal niet tijdens het sporten dragen. Kijk wat je met mijn review doet, het zou goed kunnen dat jij wel helemaal weg bent van het product, maar je ben in ieder geval gewaarschuwd. 

Miss Sporty BB Cream Matte is te koop bij Etos voor €3,49

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.