zaterdag 27 september 2014

Wishlist Forever 21 - sieraden en kleding


Merken jullie ook dat het weer langzaam begint om te slaan? Er vallen steeds meer blaadjes van de bomen, als ik 's-ochtends naar school fiets heb ik het koud en er komt steeds meer leuke herfstkleding in de winkels. Bij Forever 21 vond ik heel stel leuke items die vandaag met jullie wil delen.




Het eerste item is een groen blauwe blouse en lijkt mij perfect voor de herfst. Niet heel warm, maar ook zeker niet te koud. Geweven overhemd


Ik merk aan mijzelf dat ik statement kettingen iets minder leuk begin te vinden, maar dat betekend niet dat ik statement sieraden in het algemeen niet leuk meer vind. Ik zag deze oorbellen en was op slag verliefd. Oorbellen met sierstenen


Dit blousje is nou een typisch voorbeeld van iets dat ik helemaal geweldig vind, maar zelf niet zo snel zou aantrekken. Hemd met bloemenprint


Geen typische herfstkleur, maar wel een hele mooie tint en de rug geeft een heel leuk effect. Sweater met gerafelde achterkant


Ik heb al twee peplum tops, maar nog geen met mouwtjes en ook geen rode. Ik wilde eigenlijk een klassieke rood, maar die was uitverkocht en bordeaux rood is ook wel erg mooi voor de herfst. Peplum top met textuur


Laatst heb ik mijn kledingkast opgeruimd en eigenlijk miste ik toch wel streepjes. Ik vind dit echt een heel leuk vest met streepjes, mooi te combineren met rode lipstick. Vest met strepen in textuur




No One Is Perfect, true! T-shirt met no one is perfect graphic


De oorbellen lijken misschien een beetje goedkoop, maar ik heb al zoiets en die beginnen echt uit elkaar te vallen. Oorbellen met imitatie edelsteen


En daar hebben we weer een paar statement oorbellen. Druppelvormige oorbellen


En als allerlaatste een basic zwart vest. Niet heel mooi of bijzonder maar wel lekker praktisch. Kabel gebreid vest

Zoals jullie gemerkt hebben zijn er afgelopen week weinig artikelen online gekomen. Ik heb de laatste tijd weinig inspiratie, dus als je nog ideeën hebt laat het achter in de comments.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.