dinsdag 16 december 2014

Botanical Choice - Clean + Bright Oxygen Bubble Mask "Peach'


Er zijn ontzettend veel maskers op de markt en als ik ga nadenken wat me allemaal al voor bij hebben zien komen zijn het er heel wat. Peel of, self heating, poriënverfijnend, herstellend, egaliserend.. Of wat dacht je van een masker dat helpt bij het natuurlijke bruiningsproces? Ik heb het allemaal voorbij zien komen. Totdat ik een tijdje geleden het Oxygen Bubble Mask ontdekte. Als je het masker aanbrengt op je gezicht veranderd het in schuim, hoe leuk!




Het masker zorgt voor een diepe reiniging en een stralende teint door middel van perzik- en papajaextracten. In de formule van het masker zit 'zuurstofschuim' (?) en dat zorgt ervoor dat het masker zo lekker gaat schuimen.



Het masker werkt net als ieder ander masker super simpel. Je reinigt je gezicht van te voren, om vervolgens het masker op een droog gezicht aan te brengen. Het masker is in eerste instantie vloeibaar, maar naar mate je het verder uitsmeert gaat het schuimen. Daarna laat je het zitten totdat het is opgeschuimd (is dat een woord?), masseer je het verder in en spoel je je gezicht af met lauwwarm water. 




 Ik kan niks anders zeggen dan dat ik deze maskers echt fantastisch vind. Het schuimende effect is ontzettend leuk, maar ze doen ook zeker iets voor je huid. Mijn huid was nou gebruik heerlijk zacht en voelde gehydrateerd aan.



 Botanical Choice is te koop bij op=op winkels, Etos en DA drogist voor ongeveer €1,50 (2 Treatments)

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.