donderdag 11 december 2014

Dove Advanced Hair Series - Pure Care Sublime Oil Conditioner


Zacht, gevoed, gehydrateerd haar zonder klitten of beschadigde punten. Dat is wat Dove belooft met haar nieuwe Advanced Hair Serie Pure Care. Nou heb ik nog nooit een product gevonden dat mijn pluizige, droge haar aankan dus ik was heel erg benieuwd.



Deze conditioner voor droog en dof haar voedt, hydrateert en ontwart je haar. Het trekt diep in het haar om verloren of beschadigde proteïnen te versterken. De formule is samengesteld met de bijzondere African Macademia Oil, je haar voelt zijdezacht aan zonder dat het te vet wordt of je haar verzwaart.

Eigenschappen:

* Voedt
* Hydrateert
* Ontwart
* Versterkt verloren of beschadigde proteïnen
* Verzacht het haar



Ik vind de verpakking écht ontzettend mooi. Het is een duurdere lijn van Dove en zo ziet het er ook uit. Doordat de verpakking glanzend wit is, ziet het er heel clean en absoluut niet goedkoop uit. In combinatie met het goud ziet het er super mooi uit. Zo zie ik het graag.



De conditioner ruikt heel apart. Ik kan de geur niet goed plaatsen, maar je moet ervan houden. De geur blijft zeker 1 á 2 dagen hangen.



De conditioner maakt je haar echt ontzettend zacht. Ik merk dat je haar echt soepeler valt en dat het er gezonder uit ziet. Wel maakt het je haar iets zwaarder.



Ik vind het een fijne conditioner en merk zeker het verschil met de 'normale' Dove lijn. Deze lijn is duurder, maar wat mij betreft wel het geld waard. Ook deze conditioner kan mijn pluizige haar niet aan, maar zoals ik al zei, ik heb nog nooit iets gevonden wat mijn haar helemaal kan helpen.



Dove Pure Care Sublime Oil is te koop bij de drogist voor €5,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.