zaterdag 3 januari 2015

Shoplog - SALE Lush & The Body Shop


Zodra kerst voorbij is kan dat maar één ding betekenen. SALE. Ik ben dol op de sale en twee leuke winkels waar je dan absoluut even langs moet gaan zijn The Body Shop en Lush. Ieder jaar vanaf 27 december geven zij kortingen van 50% op heel hun kerstcollectie en dan wordt het pas echt interessant.



Laat ik beginnen met Lush. Lush trok me eigenlijk nooit zo, maar sinds oktober ben ik me er meer voor gaan interesseren. Toen ik voor kerst ook nog een conditioner van Lush kreeg, was ik om. Ik ben in de sale gaan kijken en had eigenlijk veel meer willen kopen. Ik heb me dus in weten te houden en nam drie dingetjes mee.



Dit is de perfecte lipscrub voor kerstengeltjes! Maar natuurlijk is deze heerlijke voor iedereen die van zachte en mooie lippen houdt! Santa's Lip Scrub heeft de smaak van cola snoepjes, lekker!
De suiker verwijdert op een zachte manier droge velletjes, zodat ze prachtig glad worden.

Van €9,95 voor €4,98.



Als tweede kocht ik Wizard Bubble Bar van de Halloween collectie. Ik vind hem echt super schattig en de geur vind ik fantastisch. Deze bar zorgt voor een bad vol schuim én er zitten glitters in.



Wizard Bubble Bar van €4,95 voor €2,48.

En van de kerstcollectie kocht ik ook nog Christmas Eve Bubble Bar. Dit is ook een hele lekkere geur van jasmijn en ylang ylang en ondanks ik niet houd van jasmijn vind ik hem toch heerlijk. Ylang Ylang vind ik daarentegen wel erg lekker.



Christmas Eve Bubble Bar van €5,45 voor €2,73.

Bij The Body Shop prijzen ze niet alleen de kerstcollectie af, maar zijn er ook ineens weer wat oudere lijnen te vinden. Zo kun je op dit moment bijvoorbeeld Vineyard Peach weer kopen en ligt Sweet Lemon ook weer tijdelijk in de winkel. Voor aankomende zomer, ik denk vooruit, kocht ik alvast een douchegel en een handzeepje. Lekker fris!


Een milde, zeeploze douchegel met weldadige citroenpitolie. Laat de huid schoon en fris aanvoelen, subtiel geparfumeerd met een verkwikkende citrusgeur. Geschikt voor elk huidtype.

Van €7,00 voor €3,50.


Van €3,00 voor €1,75.

3 opmerkingen:

  1. Ik koop er nooit zoveel, maar ik vind het allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh leuke aankopen!
    vooral die lip scrub, is zo effectief én lekker ;)

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je fijne dingen gescoord in de uitverkoop! Ik hoop zaterdag even naar Antwerpen te kunnen om te kijken in deze twee winkels! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.