maandag 10 augustus 2015

Etos Wellness Inner Calm - Body Mask


Ik denk dat ieder meisje dat regelmatig een blog bezoekt weleens een gezichtsmasker of een haarmasker heeft gebruikt. Maar hebben jullie wel eens gehoord van een masker speciaal voor je lichaam? Ik eerlijk gezegd niet dus toen ik Etos Body Mask kreeg was ik verrast. Ik heb hem al een hele tijd getest en voor vandaag vond ik het tijd om mijn mening erover te geven.



Etos Body Mask komt uit de Wellness-lijn waarmee je iedere dag in je badkamer van je eigen spa-ritueel kunt genieten. Het masker bevat Kaolien klei en verzachtende allantoïne wat er samen voor moet zorgen dat je lichaam heerlijk zacht achterblijft. 



Het masker is vrij dik en ruikt heel fris. Ik herken een hele lichte lavendelgeur, een beetje citrus maar ook de patchouli (tenminste, ik gok dat het patchouli is wat ik ruik).


Ik vind dit masker heel prettig om op droge plekjes te gebruiken zoals knieën en ellebogen, maar ook op mijn benen vind ik het fijn. Ik heb vaak genoeg voor het douchen mijn benen ingesmeerd en ze daarna onder de stromende kraan te kunnen scheren, werkt ook goed.


Het product werkt dus goed, maar de vraag is of het echt een musthave is. Ik denk het niet, een bodybutter vind ik net zo goed. Het is wat mij betreft dus een leuk luxe product voor erbij, maar écht nodig is het niet. Al is het wel altijd leuk om zoiets cadeau te geven.

 Etos Wellness Inner Calm Body Mask is te koop bij Etos voor €7,99

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.