vrijdag 21 augustus 2015

Typische zomerproducten


Ken je dat, dat je sommige producten alleen in een bepaald seizoen gebruikt? In de winter gebruik ik bijvoorbeeld veel bodybutter en juist nauwelijks producten met SPF erin. Vandaag laat ik zien wat mijn meest gebruikte producten zijn in de zomer.



Kennen jullie dit, een beschermende spray voor in je haar? Het beschermt je hoofdhuid niet, maar je haar wel tegen de zon, de zee en het strand. Heel fijn voor zomerse, warme dagen.


Ik ben als de dood voor muggen en dus is een anti-insecten product voor mij een must. Ik neem zoiets mee in mijn koffer voor op reis.


Eigenlijk gebruik ik bodysplash het hele jaar door, maar in de zomer gebruik ik het non-stop. Bodysplash vind ik gewoon fijner dan parfum met het warme weer.


En ook waterproof mascara is iets wat ik alleen maar in de zomer draag. Ik vind het gewoon heel prettig dat ik het zwembad in kan duiken zonder dat ik me druk moet maken om make-up die uitloopt. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om niets te dragen, maar een beetje mascara vind ik vaak wel mooi.


Shimmer lotion wordt vooral verkocht tijdens Kerstmis, maar ik vind het juist heel leuk om dit te gebruiken tijdens zonnige dagen op mijn benen.


Citrus is wat mij betreft een typische zomergeur en deze douchegel gebruik dan ook echt alleen in de zomer.


Zonnebrandcrème spreekt voor zich lijkt mij, ik gebruik zelf vaak SPF 30.


After sun hoort natuurlijk bij een zonnebrandcrème.


En als laatste een Zomer Blond shampoo. Haar wil nog weleens lichter worden in de zomer door de zon en ik vind het leuk om mijn haar dan nog eens extra te helpen om iets lichter te worden door zo'n shampoo te gebruiken.

Wat voor specifieke producten gebruik jij in de zomermaanden?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de shimmer body cream van Rituals ook erg fijn in de zomer! :-) Ik snap ook niet zo goed waarom dit vooral met Kerst wordt verkocht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.