donderdag 27 augustus 2015

Essence nieuw assortiment - Sheer & Shine Lipstick


Inmiddels ligt bijna overal de nieuwe assortiment update van Essence in de winkels. Eigenlijk merk ik dat ik steeds minder make-up koop, zeker omdat ik al best wel wat heb, maar toch besloot ik dit te kopen. Een kleurtje op mijn lippen vind ik vaak heel erg leuk, alleen een knallende lipstick vind ik dan toch teveel van het goede. Dit zou een goed alternatief kunnen zijn.



De verpakking vind ik echt Essence. Vrolijk, iets speelser en lekker duidelijk welke kleur je in handen hebt. Ook leuk dat de dop transparant is, want dat laat zien dat de kleur ook wat transparanter is.




Leuke kleuren toch? 03 BFF is een paarse/roze kleur en 13 Like A Princess is rood/roze al had ik hem iets meer klassiek rood willen zien.



 Allebei de lipstick glijden soepel over mijn lippen en voelen zacht aan, een beetje als een lipstick.



Zoals je kunt zien zijn de kleuren vrij transparant, maar er komt wel degelijk kleur van af. Ze zijn heel zacht en glanzend, maar daardoor blijven ze niet lang zitten. Door door de zachte formule en het zachte prijsje is dat te verwachten.





Ondanks dat ik ze niet fantastisch vind, wil ik misschien toch nog een aantal andere kleuren proberen. Het zijn gewone mooie, transparante lipsticks die de verwachting wat mij betreft waar hebben gemaakt.

Essence Sheer & Shine Lipsticks zijn te koop bij Kruidvat voor €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.